Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko pikkumainen ja pahoitin mieleni turhasta

Vierailija
25.11.2010 |

Mulla on nimipäivä tänään. Kukaan työpaikkani pienestä tiimistämme ei ole onnitellut. Toisille keitellään nimipäivinään kahvit ja ostetaan joskus jopa pieniä lahjoja...

Mulle riittäisi edes pieni onnentoivotus.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi sitten se kai itsestäänkin kiva, että muistettaisiin.

Minä sanoisin vaan reippaasti kollegoille, että mulla on nimipäivä.

Vierailija
2/8 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdatko olla tosissaankaan.

Miksi muuten nimipäivästä pitäisi onnitella? Ja kyllä kaikissa minun työpaikoissani on ollut tapana, että sankari itse tarjoaa jotain jos haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimpparisankarille!! :)

tänään niin monella nimipäivä, oisko hukkunu sinne joukkohon?

nyt kuule leipaset/ostat ison kakun ja viet jämiä huomenna työpaikalle. katsot ketkä syö hyvällä omatunnolla ;)

Vierailija
4/8 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenen nimipäivä milloinkin on, ei ole asia jota seuraan ollenkaan. Eli jos haluat, etta ihmiset muistavat että on sun nimipäivä ja pidät sitä tärkeänä, niin reippaasti suu auki vaan.

Vierailija
5/8 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muita onnitellaan, pitäisi sinuakin.

Kyllä minäkin ihmettelisin, jos ei KUKAAN sanoisi nimipäivänäni mitään. Ehkä nyt en olisi maani myynyt, mutta ihmeissäni kuitenkin.

Vierailija
6/8 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä aina huomaa

itse en seuraa nimipäiviä, joskus saatan onnitella jos sattuu olemaan pikkukakkonen aamulla auki niin että näen sen saviukon

Mulle tänään kävi niin että samassa kahvihuoneessa onniteltiin kahta muuta nimipäiväsankaria mut kukaan ei huomannut että mullakin on nimipäivä.

No, en itsekään muista niiden kaikkien nimiä vielä kun olen ollut tässä vasta niin lyhyen aikaa töissä.

Vierailija
7/8 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntymä- ja nimipäivinäni vastaan omalle työporukalle "yritys x, päivänsankari puhelimessa"...

Vierailija
8/8 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yleensä porukkaa muistetaan, pitäisi muistaa kaikkia. Ei ole ketään kohtaan oikein, että osa porukasta saa esim. lahjoja tiettyinä juhlapäivinä ja osa jää ilman.

Näin meidänkin työpaikalla on ollut. Enää en itse ole osallistunut rahankeruuseen, kun itseä ei koskaan muisteta (edes naimisiin mennessä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan