Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan lopettaa fb:ssä pelaamisen.

Vierailija
25.11.2010 |

Pelaatko sinä jotain pelejä siellä? Nyt jäänyt vähemmälle niin huomaa että on paljon muutakin mitä voi tehdä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän siis menee aikaa kerralla :)

Vierailija
2/5 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin pelasin useampaa, mutta sitten tajusin minkä ajan se päivästä vie ja lopetin kokonaan muiden pelaamisen (ne pari siis jäi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itekin pelailin yli kymmentä peliä päivittäin, jos heräsin yöllä niin oli pakko päästä hoitamaan tilaa, käydä naapureilla jne. ihan hirveetä fb-elämää :D

tajusihan sitä miten paljon aikaa se pelailu vei, mut jotenkin siihen oli jäänyt koukkuun.sit mentiin kesällä kuukaudeksi ulkomaille eikä ollut nettiä käytettävissä kuin muutaman kerran viikossa. yhtäkkiä osasinkin olla ilman! suomeen tultiin takasin, pelailu jatkui mut ei tuntunut enää samalta. aina sitä hahmon/tilan/kaupungin kehittämistä, et vois ostaa jonkun uuden jutun jne. pikkuhiljaa väheni pelaaminen, peli toisensa jälkeen tippui pois ja nyt olen pystynyt olemaan ilman!! JIPII! tuntuu NIIIIIN ihanalta :D aikaa todellakin jää muuhun, tosin, nyt oon sit onnistunut koukuttumaan tänne av:lle....

Vierailija
4/5 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo frontier saa mut kihisemään, kun ne hemmetin tehtävät ei aukea. kaikki muu aukeaa mutta missionit ei ja kun niitäö klikkaa se tilettää koko pelin.. Ja siski olen ajatellut lopettaa moisetn höpötyksen.

Vierailija
5/5 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo frontier saa mut kihisemään, kun ne hemmetin tehtävät ei aukea. kaikki muu aukeaa mutta missionit ei ja kun niitäö klikkaa se tilettää koko pelin.. Ja siski olen ajatellut lopettaa moisetn höpötyksen.

Tykkäisin pelistä muuten, mutta kun mun kaverit ei ole siitä innostuneet, niin ei ole tarpeeksi naapureita. Joten tuskallisen hitaasti saa kerättyä kaiken tarpeellisen, eikä kaikkea pysty edes tekemään. Joten loppuu varmasti pelaaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme