Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään jonka paino ei ole noussut raskausaikana?

Vierailija
25.11.2010 |

Mulla on BMI 30 :( ja nyt viikolla 15, tähän asti tietysti ei ole tullut kiloja mutta nythän se painonnousu vasta alkaakin :(

Otin diabetesruokavalio-ohjeen neuvolasta ja namin syönnit on lopetettu, vielä pitäisi tehostaa liikuntaa, mikä aika haastavaa pienen esikoisen kanssa.. rataslenkkejä ja zumbaa kotona :)

Nyt jakakaa onnistumisia niin saan tsemppiä päälle ;)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan avasin sillä, kun mulla ei oo painoa tullut kuin n. 5 kiloa raskauksissa. Mutta mä oon pienikokoinen ja normaalipainoinen, joten mulla ei olisi ollut välttämättä hyväkään pitää painoa väkisin samassa lukemassa.

Mutta sen huomion sanon tuohon, kun itse sanot, että vielä ei tietenkään ole tullut kiloja, että nythän painonnousu vasta alkaa. Onko noin? Kyllä mulla painonnousu on aina ollut ihan tasaista raskauden alusta loppuun. Ei siinä mitään kiihdytysjaksoa ole ollut.

Joten jos paino ei ole tähän astikaan noussut, niin en mä näe mitään syytä miksi se nyt alkaisi nousemaan. Pidät vaan edelleen kiinni terveellisestä ruokavaliosta, niin kyllä se hyvin menee! :-)

Vierailija
2/12 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin lähtöpainoakin oli ihan kiitettävästi ja BMI44. Paino lähti tasaisesti laskuun, ja n. 30 viikon jälkeen nousi kilon alle lähtöpainon.

Synnytyksen jälkeen painon -12kg vähemmän kuin raskaaksi tultuani! Ja tässä aion painoni pitää ja sen allekin tietty yrittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli painoin synnytyksen jälkeen -12kg, MBI tais olla raskauden alussa 30+. En juurikaan liikkunut vaan jouduin makaamaan sairaalassa, mutta söin tarkasti kaloreita ja hiilihydraatteja vahtien.

Vierailija
4/12 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paino -5 kg ekaan neuvolaan :-) Painoindeksi oli alussa 38 ja tein totaalisen elämäntaparemontin ja lisäsin liikuntaa. Tsemppiä!

Ravitsemisterapeutilla olen käynyt koko raskausajan ja tarkkailtu ruoan laatua, että minä ja vauva saadaan kaikki tarvitsemamme. laihtumisesta tervellisen ruokavalion sivutuotteena ei ole mitään haittaa, vaikka laihduttaa ei varsinaisesti saakkaan.

Vierailija
5/12 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä bmi 32 ja viikolla 25 mennään. Eli ylipainoa oli jo lähtöön.

Mullakaan ei ole paino noussut vielä raskauden aikana, sain kans otettua itseäni niskasta kiinni kun tein plussatestin. Kaikki namit jäi ja ruokavaliosta olen saanut pidettyä kiinni. Hedelmiä tosin syön ehkä liikaakin, mutta lääkärin mielestä saan popsia niitä ainakin niin kauan kuin sokerit pysyy kurissa.

Jatka vaan samaa rataa niin eiköhän se painokin pysy kurissa. Tsemppiä!

Vierailija
6/12 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli oikein toiveikas mieli, kiitos teille kaikille!

Vierailija
7/12 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikana paino putosi -10kg. Mulla oli kans d.ruokavalio. Oli tehokas.

Tsemppiä!

Vierailija
8/12 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino nousi raskauden aikana yhteensä 3 kg ja kun jo lapsi painoi 3,5 niin aika luurankona palasin sairaalasta.

Alkuraskauden pahoinvointi vei ensin kiloja ja loppuraskauden aikana mahalaukku oli niin rutussa, että pystyin syömään tosi vähän kerralla.

Vierailija
9/12 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtö BMI oli jotain 33. munkin piti noudattaa sitä ruokavaliota, mutta muutaman päivän jälkeen tajusin etten saa syötyä niin paljoa ja jätin syömisen kyttäämisen.

lähes koko raskauden ajan olin huonovointinen, kaikki etoi, mutta en kuitenkaan kertaakaan oksentanut. en voinut harrastaa juurikaan liikuntaa, vaan jouduin makoilemaan suurimman osan aikaa voimakkaan supistelun takia.

nyt lapsi on 17kk, paino on -2kg siitä kun aloin kuopusta odottamaan. kolmas lapsi on nyt tulollaan rv 11 eik'ä painoa ole tullut ollenkaan, tosin ei ole laskenutkaan. toivottavasti menee tämänkin kanssa yhtä hienosti.

Vierailija
10/12 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vielä kun saan tehostettua tuota liikuntaa :) pitää käydä ostamassa isommat toppahousut :)

Vierailija
11/12 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta RD:n myötä tippui siitä 5kg. Synnytyksen jälkeen painoin 5kg vähemmän kuin ennen synnytystä. Mulla oli kyllä hurjan tarkka dietti, stressasin pilkulleen annoksia. Mutta toimi se mulla. Tsemiä!

Vierailija
12/12 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino nousi 3 tai 4 kiloa. Olin dieetillä, normipainoinen, mutta jäin kiinni sokerirasituksessa. Pidin tosi tiukasti dieetistä kiinni. Lapsi painoi syntyessään 4020, eli en ainakaan itse kerryttänyt yhtään painoa;-D.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän