Kelpaako joulukorteiksi?
Koska ne valokuvakortit on ilmeisesti yleisön inhokkeja, niin kelpaako 5v. lapsen kanssa itse askarrellut kortit?
Ihan Tiimari-kamoista tehtyjä tonttuja sun muuta.
Kommentit (13)
Jos ne tosiaan saa olla sen näköisiä että 5v ne on tehny..Ja 5 veellä ei kyllä kärsivällisyys edes riitä niihin, että joudut itse ne tekee, ja silti ne on sen näköisiä, että lapsi ne on tehny...
Toivottavasti meille ei tulis mitään tollasia kortteja..
Ne voivat loukata ainakin kaikkia lapsettomia, askartelutaidottomia tai käsivaivaisia ystäviä ja sukulaisia. Joku voi myös olla allerginen askartelussa käytetylle liimalle, hileelle tai huopakankaalle.
Tuota en tullut ajatelleeksi.
Entä jos huovutan naapurin koirasta karvat kaikille ikisinkuille koiraihmiskavereille?
Lähetän sitten ne jo räpelletyt kortit mummoille ja kummeille.
Päästän lapseni piinasta ja yritä skrapata hileet irti sen kyynärpäistä.
Niissä ei ole mitään vikaa. Päinvastoin, itse tykkään, kun sukulaisilta tulee lastensa iloisia, jouluisia kuvia.
Niitä odotellessa!
Vähän nyt joulun henkeä! Ihan sama vaikka ne olis paskapaperista tehty, jos sulla ja lapsella on ollu kivaa ja hyvä mieli. Muistot on varmasti ihan sata kertaa tärkeämpiä kuin se mitä joku kummin kaima sanoo joulukorteista! Roskiinhan ne menee heti kohta kuitenkin, mutta ne muistot säilyy ja kantaa aika pitkälle. Tää kuite on ainoa joulu, kun sun lapsi on 5 v.
toisena tulee itse askarrellut. Kaikki toki otetaan vastaan mitä tulee :)
valokuvakortti tai tiimarin valmis kortti kuin joku 5v. räkänokan askartelema ruma räpellys. Mun mielestä lasten askarteluissa ei ole mitään söpöä, oman lapsen tekeleet vielä ovat siedettäviä, koska ovat oman lapsen, mutta toisten lasten räpellykset ovat lähinnä säälittäviä tai ällöttäviä. Roskikseen joutais tuollaiset suoraan, en viitsisi edes esillä pitää.
Mulle kelpaa mikä tahansa kortti, kunhan vaan ei tule jotain ällö-kiertoruno-enkelitekstaria, johon on pakko jotenkin vastata.
Roskikseen joutais tuollaiset suoraan, en viitsisi edes esillä pitää.
Miksi kortteja täytyisi pitää esillä? Meillä menee ainakin roskikseen. Ei ne mitään koriste-esineitä kai ole.
ne 5-vuotiaan tekemät on oikeesti hienoja, niin mikäs siinä. Lasten "upeita" räpellyksiä jaksavat yleensä ihailla vain omat vanhemmat. Valokuvakortit on aina ok. Ja jos se valokuva on ihan karsee, niin saapahan hyvät naurut. Tiimarin kortit ei herätä mitään tunteita; pelkkää haukotusta.
Oikeasti.
En jaksa ymmärtää, miksi joku niuhottaa saamistaan korteista.
minkä rotuinen koira on ja mitä kaikkea ihkupihkua hurtta on viime aikoina tehnyt. Jätät myös allekirjoituksesta pois lastesi ja miehesi nimet, mutta lisäät sen naapurin Rontin nimen siihen.
Entä jos huovutan naapurin koirasta karvat kaikille ikisinkuille koiraihmiskavereille?
kortteja täytyy edes lähettää/antaa? Itse en ole vuosiin lähettänyt yhtään kortia ja joka joulu niitä tulee meille ovista ja ikkunoista. Itse en tykkää lastenkuvista tehdyistä joulukorteista, kauniimmat ovat sellaiset kortit kotka tehty valokuvasta ja siinä on jokin tunnelmallinen kuiva, mut jätetään ne lapset niistä pois.
Ja kyllä itselläni on kolme ihanaa lasta, mutta en jaksa niitä sukulaisten muksuja enää korteissa katella kun niitä kuvia heistä on muutenkin.
Ne voivat loukata ainakin kaikkia lapsettomia, askartelutaidottomia tai käsivaivaisia ystäviä ja sukulaisia. Joku voi myös olla allerginen askartelussa käytetylle liimalle, hileelle tai huopakankaalle.