Jutta Gustafsberg eroaa... Mikä yllätys...
No enpä yhtään ihmettele, että mies kyllästyi omahyväiseen, jokaisen suupalansa laskevaan ja muille kiukuttelevaan eukkoon...
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Fitness-viha on mammojen suosikkiviha. Näkevät mikä on mahdollista, jos jaksaa tehdä töitä, mutta tietävät itse, että eivät koskaan pysty siihen, koska lapioivat vain täytekakkua suuhunsa hehtaariperse sohvalla hikoillen. Pihlajanmarjoja, sano.
JUURI NÄIN. Ja sekin harmittaa, kun Jutalla on niin hyvät tulot, että kakkumammat eivät itse yhdessä edes oman miehensä kanssa pysty samaan. Kun yh-äitien menestyminen on siltä omalta perheeltä pois?GoJuttaGo!
Huvittavaa miten näillä naisilla jää useamman avioliiton ja eron jälkeen aina kuitenkin se hienoimmalta kalskahtava sukunimi päälle...
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi uskoa että Jutta on vasta inan yli nelkyt. Näyttää paaljon vanhemmalta.
Mutta paljon nuoremmalta kuin Ari Kokkonen, vaikka ikäeroa vain vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa miten näillä naisilla jää useamman avioliiton ja eron jälkeen aina kuitenkin se hienoimmalta kalskahtava sukunimi päälle...
Ei Jutta ole Gustavsbergin jälkeen kenenkään muun kanssa naimisiin mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kestänyt lempi Ari Kokkosenkaan kanssa.
Täällä taas joku katkera mamma asialla. On itse ollut saman tylsän, lihavan, tyhmän miehensä kanssa alaikäisestä saakka ja tuntuu niin pahalta, kun joku toinen uskaltaa elää sellaista elämää kuin mikä itsestä hyvältä tuntuu. Mutta kun on vaan pakko roikkua siinä huonossa suhteessa, kun ei ole itse koskaan itsenäistynyt saati oppinut tuntemaan itseään :D. Että onnea vaan jatkoon sinulle.
Jutalle hurjasti tsemppiä. Minusta tuo Ari ei koskaan näyttänyt Jutan mieheltä.
No Huh Huh. Nyt laukkaa vähän mielikuvitus sulla liikaa.
Vaikka Jutalla itselläkään ei ole puhtaat paperit kemian käytöstä niin Jutan kyllä kannattaisi pysyä erossa niistä hormonibodareista. Huhujen mukaan Jutan ensimmäinen mies kuoli niiden aineiden aiheuttamaan sydänpysähdykseen. Vaikka itse en Jutasta pidäkään niin voimia ja jaksamista toivon hänelle silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi uskoa että Jutta on vasta inan yli nelkyt. Näyttää paaljon vanhemmalta.
Mutta paljon nuoremmalta kuin Ari Kokkonen, vaikka ikäeroa vain vuosi.
Johtuu todennäköisesti steroideista, ne vanhentaa.
Gustafsberg on nimi, jonka Jutta ja ex-mies Harri ottivat molemmat ns. uutena nimenä. Eli ei ole miehen vanha nimi. Sitä paitsi sen linnan osti vastikään Bull Mentula, Jutta on asunut jo vuosia muualla.
Onkohan tulossa syksyllä uusi ohjelma?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Jutalla itselläkään ei ole puhtaat paperit kemian käytöstä niin Jutan kyllä kannattaisi pysyä erossa niistä hormonibodareista. Huhujen mukaan Jutan ensimmäinen mies kuoli niiden aineiden aiheuttamaan sydänpysähdykseen. Vaikka itse en Jutasta pidäkään niin voimia ja jaksamista toivon hänelle silti.
En tiedä montako miestä Jutalla on sitten ollut, mutta yks ainakin hukkui...
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tulossa syksyllä uusi ohjelma?
Tästä varmaan kyse?
Ei silarit tuo onnea eikä reenattu kroppa.
Sitäpaitsi Jutan naaamaa on operoitu myös..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä montako miestä Jutalla on sitten ollut, mutta yks ainakin hukkui...
Vahvojen huhujen mukaan hukkui kun sydän petti steroidien takia.
Erittäin äkäinen tappaus on gozzilla elikkäs exä ainaskin kännissä. Ei sovi voimaukoille viina jos hormooneja napsii eikä ne kyllä sovi ilman viinaakaan.Kiukkuseks tekköö perkule !
Fitness-viha on mammojen suosikkiviha. Näkevät mikä on mahdollista, jos jaksaa tehdä töitä, mutta tietävät itse, että eivät koskaan pysty siihen, koska lapioivat vain täytekakkua suuhunsa hehtaariperse sohvalla hikoillen. Pihlajanmarjoja, sano.