Jutta Gustafsberg eroaa... Mikä yllätys...
No enpä yhtään ihmettele, että mies kyllästyi omahyväiseen, jokaisen suupalansa laskevaan ja muille kiukuttelevaan eukkoon...
Kommentit (36)
vetelään sohveperunaan, joka odottaa naisen kantavan ruoan eteen että television katselu olisi mahdollisimman rentouttavaa.
kerrostaloon, ettei tarvis enää leikata ruohoa ja tehdä lumitöitä. Ukko sais hoitaa ne siitä lähtien itse.
vetelään sohveperunaan, joka odottaa naisen kantavan ruoan eteen että television katselu olisi mahdollisimman rentouttavaa.
Sitäpaitsi Jutta antoi jo vuosi sitten haastatteluissa ymmärtää, että miehen pinna oli kireällä (Jutan) jatkuvan treenaamisen vuoksi...
Miehet puhuu siitä miten naisten pitäisi jättää kotihommat ja ruveta tekemään uraa, ja sitten kun joku tekee niin, kas - siitä seuraakin se että palvelu huononee ja sitten ollaankin pinna kireällä.
Kato kun poliisin päivä on rankka, ensin ollaan duunissa ja sitten treeantaa kolme tuntia jätkien kanssa salissa ja sitten kun mies haluais vittu vaan mennä kotiin ja katsoa rauhassa top gearin ja otaa olusen, niin siellä on joku riivinrauta ämmä joka haluaa jumalauta treenata ja jotain uraa!!
Mutta arvelen, että Jutta kyllä selviää erosta voittajana, ja poikakin varmaan pärjää, asuvat kuitenkin samalla paikkakunnalla. Joskus ero voi olla hyväkin ratkaisu.
Onko niillä adoptiolapsi vai oliko vasta suunnitelmissa?
Sie et oo kyllä yhtään asioista perillä. Talon rakensi Jutta ja Harri yhdessä. Lapsi on Jutan ja sen ternimaitopetterin, tämä Harri adoptoi sen jokin aikaa sitten.
Että näin :)
Oli van joku kulissi.
Pieleen menee, veti eli lykkäs. Arvatenkin jos mies olisi halunnut julkisuuteen, siitä ei olisi ollut hyvää sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kestänyt lempi Ari Kokkosenkaan kanssa.
Mitä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä :(
Mä en voi uskoa että Jutta on vasta inan yli nelkyt. Näyttää paaljon vanhemmalta.
Onko sama nainen? http://www.ajanhukkaa.com/kuvat/2011/10/koko-420x280/Jutta-Gustafsberg…
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas joku katkera mamma asialla. On itse ollut saman tylsän, lihavan, tyhmän miehensä kanssa alaikäisestä saakka ja tuntuu niin pahalta, kun joku toinen uskaltaa elää sellaista elämää kuin mikä itsestä hyvältä tuntuu. Mutta kun on vaan pakko roikkua siinä huonossa suhteessa, kun ei ole itse koskaan itsenäistynyt saati oppinut tuntemaan itseään :D. Että onnea vaan jatkoon sinulle.
Jutalle hurjasti tsemppiä. Minusta tuo Ari ei koskaan näyttänyt Jutan mieheltä.
Eiköhän se niiden linna ole Jutan (siis todellisuudessa ex-miehensä) rahoilla rakennettu?