Miehet; neuvokaa miten tyydyttää nopeasti laukeava mies?
Olen tuoreessa suhteessa jossa miehen laukeaminen tapahtuu yhdynnässä asennosta riippumatta alle minuutissa/parissa.
Ollaan asiasta keskusteltu ja olen sanonut että jos hän tahtoo yrittää pidätellä niin tehköön sen oman itsensä tähden, ei minun koska voin laueta ilman yhdyntääkin esim sormin hyväilemällä ennen aktia.
Pelkään että hänen nautintonsa menee pilalle jos hän ottaa asiasta paineita eikä kykene nauttimaan orgasmistaan.
Hän on minulle tärkeä ja toivoisin voivani tuottaa hänelle paljon nautintoa.
Hänen nopea laukeamisensa johtuu ilmeisesti tuntoherkkyydestä eikä psyykkisistä ongelmista.
Haluaisin tietää millä tavalla voisin parantaa seksiä tyydyttävämmäksi (esim hidas suihinotto?).
Voinko jollain tavalla edesauttaa nautinnon pidentämistä?
Kiitos etukäteen vastauksista!
Kommentit (14)
on se vaikeaa, jos on noin sympaattisen ja söpön oloinen nainen. kyllä siinä mies kuin mies laukeaa reisille pelkästä ihastuksesta.
mutta tosiaan opettele huomaamaan reaktioista milloin mies on tulollaan ja keskeytä hyväilyt tai liike hetkeksi ja sitten taas uudestaan. myös terskan tai kalun juuresta tiukkaan puristamalla siemensyöksyn ollessa tulossa, niin että se ei pääse vapaasti roiskumaan, estää miestä tyhjentymästä kokonaan ja mahdollistaa seksin jatkamisen.
t. mies35v
jotain tuon tapaista olen vähän suunnitellutkin joten kiva saada tukea suunnitelmille :)
-ap
minua on aina mietityttänyt tuo peniksen juuresta puristaminen enkä ole uskaltanut tehdä sitä..
minun logiikallani jokin kovalla paineella purkautuva aiheuttaa kipua jos sen eteneminen estetään..?
miltä se tuntuu? sattuuko yhtään, tuntuuko epämiellyttävältä?
kuvailkaa miltä se tuntuu ja vakuuttakaa minut etten mokaa pahasti jos teen niin :D
-ap
se kipeää tee se juuresta puristaminen ja jos sinusta siltä tuntuu niin sano, että kertoo heti jos liikaa puristaa.
Jos tulee liian nopeasti voit koittaa ensimmäisen purkauksen jälkeen pitää pienen tauon, sitten alat hyväilemään penistä, runkkailla vähän, ottaa kenties suihin hetken ja sitten ohjaa sisääsi. Toisella kierrokselle ei pitäisi tulla ehkä ihan niin nopeasti.
M50v.
Ihan hyvä tapa on antaa miehen laueta, mutta puristaa tiukasti terskan takaa, jolloin sperma ei pääse ulos. Hyvässä tapauksessa kyrpä pysyy pystyssä ja nautinnollinen seksi voi jatkua. Miehesi voisi myös runkata ennen seksiä, jolloin pahin tunto häipyy terskasta.
Kävin sitten lauantaina Hot Lipsissa ostamassa Bathmaten, kun keskustelupalstoilla kehuttiin pumppuja. Ei siis ollut mitään hajua pumpuista ja kyselin myyjältä, mikä oli paras. Suositteli Bathmatea.
Ennen suoritusta käytin pumppua .15min ja ihan löysänä työnsin laitteeseen. Vinkkinä miehille, joilla on samanlainen pulma eli ennenaikainen siemensyöksy, tämä todella auttoi siihen. Aikaa en ottanut, mutta suoritus kesti vähintään 3-4 kertaa kauemmin kuin normaalisti. Muutama kuukausi sitten tähän vaivaan auttoi masennuslääkkeet, mutta ne loppui enkä jaksanut/viitsinyt pyytää lääkäriltä lisää sivuvaikutusten vuoksi. Heti siemensyöksyn jälkeen n. 10min kuluttua kalu halusi lisää ja tehtiin heti uudestaan onnistuneesti. Tämähän ei ole koskaan aikaisemmin onnistunut, koska kalu ei yksinkertaisesti seissyt ekan session jälkeen ja oli pakko odottaa seuraavaan päivään. Oon siis nyt 32-vuotias vanha ukko :D Tuntuu siltä, että Bathmateen avulla sain palata 10 vuotta taaksepäin, jolloin kalu toimii aina silloin kun halusi.
6, tuota.. olemme harrastaneet seksiä saman tunnin aikana pariin kertaan.. yleensä ekalla kerralla hän tulee parilla työnnöllä ja toisella kestää sen minuutin-pari.
kolmatta kertaa ei olla kokeiltu ainakaan vielä.
täytyy testailla uusia oppeja ja katsoa mitä siitä seuraa. :)
-ap
Miehet; neuvokaa miten tyydyttää nopeasti laukeava mies?!
Kuvittelisin, että nopeasti.
Jotkut tosiaan laukeavat nopeasti. Itse muistan ajan, jolloin laukesin aina ja joka kerta välittömästi työnnyttyäni sisään. Olin lopulta todella pettynyt itseeni ja koko seksiin.
Sittemmin olen ajatellut, että olisi pitänyt rakastella joskus muulloin kuin yöllä rättiväsyneenä. Silloin olisi voinut antaa ekan orgasmin tulla ja aloittaa pian uudelleen. Aikaahan meillä lapsettomilla nuorilla olisi ollut.
Olen seurannut kirjoittelua miehiltä, jotka laukeavat mielestään liian aikaisin ja seksi alkaa turhauttaa. Heille minä sanoisin, että olkaa iloisia jos näin käy älkääkä valittako. Se on positiivinen ongelma, jonka vuodet korjaavat.
Henkilökohtaisesti maksaisin nykyään melkein mitä vain, että penikseni "eläisi omaa elämäänsä" ja laukeaisi lähes itsestään.....
Olen kokenut sellaisen vähän päälle parikymppisenä silloisen avovaimoni kanssa, kun olimme valmistautumassa pitkään, nautinnolliseen rakasteluun. Muistan että jo esileikki oli ollut varsin tyydyttävä ja kun vihdoin työnnyin hänen sisäänsä ja aloin rauhallisesti liikkua, lihakset rupesivat heti ikään kuin "puristamaan" siemennestettä ylöspäin vaikka pidin lantion alueen lihaksia aivan rentoina.
Pysäytin liikkeet ja avopuolisoni kysyi, mitä nyt. En kerta kaikkiaan pystynyt silloin tekemään mitään, en puristamaan CP-lihaksia, en vetämään ulos.... rennot, jopa eräällä tavalla raukeat lihassupistukset peniksen tyvessä pumppasivat siemennesteen puolisoni sisään.... se oli elämäni ihanin laukeaminen josta puolisokin piti vaikka akti lyhyeksi jäikin...
Mutta jos miehen nopea tuleminen todellakin vaivaa pariskuntia, kokeilkaa seuraavaa: nähkää vaivaa esileikkiin jossa mies kiihottuu siemensyöksyn partaalle. Sen jälkeen aloittakaa yhdyntä tietoisena, että miehen ensimmäinen laukeaminen tulee nopeasti.
Heti kun siemensyöksy tuntuu alkavan, mies vetää peniksensä ulos ja nainen tarttuu sen tyviosasta todella tukevalla otteella siten, että peukalo puristaa peniksen alapuolelta virtsaputken tyvestä. Otteen on oltava luja.
Ote voi tuntua naisesta hurjalta kun ottaa huomioon mistä hän pitää kiinni ja koska juuri tuo virtsaputken kohta on erektiossa erittäin jännittynyt ja kouristelee voimakkaasti kun penis yrittää pumpata siemennesteen ulos.
Ote säilytetään pumppausrefleksien loppuun asti ja hellitetään vasta kun ne loppuvat. Tärkeää on, ettei penikseen kohdisteta mitään kiihotusta koko tuona aikana. Sen ansiosta erektio yleensä säilyy, sillä siemenneste ei pääse peniksen tyveä pidemmälle ja varsinainen orgasmi jää tulematta.
Sen jälkeen yleensä mies kestää pidempään ja molemmat pääsevät nauttimaan aktista ilman turhia paineita.
No entäs jos aamulla teette pikaiset. Sitten illalla toinen kerta. Ainakin minulla toinen kerta kestää paljon pidempään. Jos olen pitkään ollut puutteessa, niin siemensyöksy tulee hyvin nopeasti. Sitä on vaan niin herkillä ja paine on kova, että ei vaan pysty pidättelemään.
Yksi tapa voisi olla esim. päivittäinen "tyhjennys". Kun on usein seksiä, niin paineet ei ole niin kovat, ja silloin kestää pidempään.
Eräs tapa on myös hyvin rauhallinen tahti. Eli aloitetaan hyvin hitaasti ja varovasti, välillä voi myös pysähtyä. Sitten taas jatketaan hitailla ja rauhallisilla työnnöillä. Jos mies on alla (lempparini) niin silloin hän voi käsillä hyväillä rintoja, alapäätä ym. samalla kun tahti on seis. Kun tätä kestää 5-10 minuuttia, niin suurin herkkyys hieman tasaantuu. Sitten voi jo kiihdyttää vauhtia. Jos heti alussa on nopea tahti, niin orgasmikin tulee nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
minua on aina mietityttänyt tuo peniksen juuresta puristaminen enkä ole uskaltanut tehdä sitä..
minun logiikallani jokin kovalla paineella purkautuva aiheuttaa kipua jos sen eteneminen estetään..?
miltä se tuntuu? sattuuko yhtään, tuntuuko epämiellyttävältä?
kuvailkaa miltä se tuntuu ja vakuuttakaa minut etten mokaa pahasti jos teen niin :D-ap
Joskus kokeiltiin, ei se muistaakseni sen kummemmin kipeää tehnyt. Mutta aika tiukasti täytyy puristaa, että purkautumisen saa estettyä. Kerro miehellesi etukäteen, että aiot kokeilla tätä puristamista.
Mulla on sama ongelma, että tulee tosi nopsaa. Ongelma on ratkaistu niin, että annan naiselle ensin suuseksiä ja sitten vasta panen. Hyvä järjestely kun nainen ei muuta haluaisikaan kuin suuseksiä. Kaverini kertoi, että erektiolääkkeet vie tuntoa kalusta?
What do you want to do ?
New mailCopy
Kun otat suihn tms. kun tunnut jotta alkaa olla mies tuloillaan, lopetat. Tee sitten vähän aikaa muuta esim. hiplailet kielellä nännejä, suukottelet muuten vain ja sitten taas muutaman minuutin kuluttua jatkat. Sittenkun lopulta teet loppuun saakka, niin tuleminen on todella voimakas.. =)
M43