Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette Metsolan lastenvaatteista?

Vierailija
25.11.2010 |

Koot ovat mielestäni hirmu pieniä. Nytkin tilasin 68 haalarin vauvalle joka käyttää vaatekokoa 62cm. Ja vaikka vauva ei hirmu pullukka olekkaan niin reisistä meni juuri ja juuri päälle ja koko vastaa mielestäni enemmän 62 senttistä. Vetkoketju on hirmu tiukka ja siinä on metallinen vetolenkki joka painaa kaulaa.

Olen hieman pettynyt aika tyyriitä vaatteita kun ovat. Kankaat ovat kyllä ihania.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tilasin 112cm pojalle paidan ja housut. Paidasta otin 122cm ja on ihan hyvä, housut taas 116cm ja just sopivat. Noi puserot kamalan kaposta mallia.

Vierailija
2/6 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet vauvat ovat aika pullukoita, joten ei toivoakaan, että menisi jaloista tuo 68cm haalari pullukalle. Vuosi takaperin ostin traktorikuosi haalarin, olisi pitänyt ottaa isompi koko siitäkin, jäi todella nopeasti pojalle pieneksi. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni pientä kokoa selitettiin sillä, että mallit mukailevat 70-luvun vaatteita myös niukan mitoituksen osalta. Tai jotain sinne päin.

Itse olen myös harmitellut tuota kokoa, kun en halua lapselle ihan vartalonmyötäisiä vaatteita. On todella vaikea arpoa sopiva koko.

Tuo 68 cm kokoisen haalarin ostanut: muistathan, että koot menevät liian usein niin, että koko vastaa sitä, minkä kokoinen lapsi vaatteeseen korkeintaan mahtuu. Itse aikoinaan luulin, että 68 cm kokoiseen vaatteeseen mahtuu 68 cm kokoinen lapsi. Kävin Stockmannilla joskus valittamassakin kun yksi kohtuullisen kallis haalari ei mahtunut lapselle, vaikka lapsi oli 7 cm lyhyempi kuin vaatteen koko. Myyjä oli erittäin ynseä eikä suostunut vaihtamaan haalaria.

Vierailija
4/6 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vauva on pituudeltaan nyt n.60cm. En olisi uskonut, että tuo 68 on just sopiva, eli mahtuu päälle varmaan pari viikkoa :P

ap

Vierailija
5/6 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vähintäänkin vaihtelevaa... Esimerkiksi meillä on froteehousut kokoa 86cm ja 92cm (eri väriä ja mallia) ja ne ovat täysin samankokoiset... Viime jouluksi ostetuista velourhaalareista alkoi saumoja purkaantua ensimmäisen pesun jälkeen - kuulemma normaalista käytöstä johtuvaa kulumista (?!?). Kuosit ovat kyllä kivoja ja monet malleistakin mutta kova hinta ja vaihteleva laatu ei oikein vakuuta. Joten jos jotain sattuu alesta löytymään, niin silloin saatan tilata.

Vierailija
6/6 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi