Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auts

Vierailija
25.11.2010 |

Tällainen kommentti kolahti vastaan toisessa keskustelussa. Vaikka näinhän se taitaa olla?

"Noh, nyt tuskin enää pääsee kenenkään kanssa avioon, kun on noita lapsiakin jo tehnyt.

M34"

Olen 25-vuotias 2 lapsen yh jolla opinnot kesken ja talous tasaisesti kuralla. Olen jo kertaalleen käytetty mutta minulla ei ole myöskään kokeneen naisen pointtia sillä ainoa parisuhteeni (7vuotta) on ollut lasteni isän kanssa.

Miehet ihan rehellisesti, ei taida olla kauhean hyvät mahdollisuudet löytää "rehtiä ja rehellistä" miestä? Varsinkaan, kun en huolisi kuin raitista. Ja raitis suomalainen mies on aika helmi, ei riitä ihan joka tytölle..

...Taidan hankkia kasvimaan...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä nyt saisi koska vain. Oikeastaan riittää että paljastaa olevansa vastaeronnut niin mies muuttuu tarkkailevan odottavan oloiseksi, kuin läähättävä ja kuolaava koira joka ei ole ihan varma aikooko isäntä antaa sille herkkupalan vai pitäisikö ensin olla vähän mieliksi...

Mutta tarkoitin siis rehellistä, arvostavaa ja kunnioittavaa puolisoa - taitaa olla aika paljon vaadittu?

Ap

Vierailija
2/13 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin yhden lapsen yh ja talous enemmän tai vähemmän kuralla koska en vain tajunnut raha-asioista mitään. Ja olin silloin juurikin tuo 25v.

Kummallisesti vain elämä tykkäsi yllättää ja päädyin yhteen ja myöskin naimisiin ihan naapuritalon "pojan" kanssa =) Nyt on aviovuosia jo jokunen takana, yksi yhteinen lapsi. Onneksi mies on tarkka raha-asioissa, joten en pääse niitä sotkemaan =D

Ja ihan hyvä mies tuo on. Ei puhu, mutta pussaa sitäkin enemmän. On kiltti ja huomaavainen ja rakastaa kumpaakin lasta, sekä omaansa että poikapuoltaan. Eikä hän alkoholiakaan paljoa ota, ehkä kerran pari vuodessa. Ei ole ulkonäöllä pilattu ja ylipainoakin on alkanut kertyä mutta kelpaa minulle =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsite raitis on aika lavea. Pitääkö olla raivo-raitis, vai alkoholin kohtuukäyttäjä?

Talous kuralla, voi tarkoittaa ihan mitä vain. Toisella saattaa olla sata tonnia velkaa, eikä tuloja.

Toisen kuralla oleva talous tarkoittaa sitä, että rahat niukin naukin vain välttämättömään.

Itse en näkisi jälkimmäistä ongelmaksi.

Mitä tulee kommenttiin "käytetty". 7 v yhdessä parisuhteessa ollut ei ole mitenkään "käytetty".

Eiköhän "käytetty" ole kukasta kukkaan hyppelevä.

Vierailija
4/13 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsite raitis on aika lavea. Pitääkö olla raivo-raitis, vai alkoholin kohtuukäyttäjä?

Talous kuralla, voi tarkoittaa ihan mitä vain. Toisella saattaa olla sata tonnia velkaa, eikä tuloja.

Toisen kuralla oleva talous tarkoittaa sitä, että rahat niukin naukin vain välttämättömään.

Mitä tulee kommenttiin "käytetty". 7 v yhdessä parisuhteessa ollut ei ole mitenkään "käytetty".

Talous kuralla

Ei ole minkäänlaista lainaa, ei luottokorttia enkä edes koskaan ostanut mitään osamaksulla. Talous kuralla siis tarkoittaa sitä, että tulot ovat todella pienet kohtuulliseen käyttötarpeeseen nähden. Käytännössä se taas tarkoittaa nuhjuisia vaatteita, harvoja kampaajakäyntejä, väsymystä, ei ole varaa käydä ulkona virkistäytymässä saati kasvohoidoissa tai muussa kaunistautumisessa. Eikä ole autoa eli hirveästi en reissailisi naapurikuntiin kullan perässä... Talous kuralla tarkoittaa siis velatonta ja kohtuu järkevää mutta kireää ja nuukahtaneen näköistä naista jolla ei ole varaa lähteä minnekään ellei mies tarjoa (ja ylpeä luonne ei salli olla aina tarjottavanakaan joten kiusallista lähteä minnekään...)

Raitis tarkoittaa periaatteessa täysraitista, "kohtuukäyttöä" on vaikea arvioida ennen yhdessä asumista. Yhden miehen alkoholiongelmia olen katsonut, toinen lentäisi pihalle välittömästi jos alkaisin huolestua. Tällä naisella on rajallinen voimakapasiteetti.

Minulla on tiukat vaatimukset ja kaksi lasta saatuna. Ei ole mitään paineita saada vain jotakuta miestä pitämään idyllikulissit pystyssä ja tuomaan lisäneliöitä taloon -> niin kauan kuin yksin on parempi olla, olen yksin. Pohdin vain, että minulla on tiukat vaatimukset siihen nähden mitä itsellä tarjottavana miehelle, voipi tämä yksineläminen jäädä pitempiaikaiseksi olotilaksi ;)

Vierailija
5/13 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(jolla oli aloitusta kirjoittaessa ehkä vähän väsyitsesääliä pinnassa)

Vierailija
6/13 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talous kuralla

Ei ole minkäänlaista lainaa, ei luottokorttia enkä edes koskaan ostanut mitään osamaksulla. Talous kuralla siis tarkoittaa sitä, että tulot ovat todella pienet kohtuulliseen käyttötarpeeseen nähden. Käytännössä se taas tarkoittaa nuhjuisia vaatteita, harvoja kampaajakäyntejä, väsymystä, ei ole varaa käydä ulkona virkistäytymässä saati kasvohoidoissa tai muussa kaunistautumisessa. Eikä ole autoa eli hirveästi en reissailisi naapurikuntiin kullan perässä... Talous kuralla tarkoittaa siis velatonta ja kohtuu järkevää mutta kireää ja nuukahtaneen näköistä naista jolla ei ole varaa lähteä minnekään ellei mies tarjoa (ja ylpeä luonne ei salli olla aina tarjottavanakaan joten kiusallista lähteä minnekään...)

Raitis tarkoittaa periaatteessa täysraitista, "kohtuukäyttöä" on vaikea arvioida ennen yhdessä asumista. Yhden miehen alkoholiongelmia olen katsonut, toinen lentäisi pihalle välittömästi jos alkaisin huolestua. Tällä naisella on rajallinen voimakapasiteetti.

Minulla on tiukat vaatimukset ja kaksi lasta saatuna. Ei ole mitään paineita saada vain jotakuta miestä pitämään idyllikulissit pystyssä ja tuomaan lisäneliöitä taloon -> niin kauan kuin yksin on parempi olla, olen yksin. Pohdin vain, että minulla on tiukat vaatimukset siihen nähden mitä itsellä tarjottavana miehelle, voipi tämä yksineläminen jäädä pitempiaikaiseksi olotilaksi ;)

eipähän tuo tilanteesi ole sitten lainkaan paha.

Jos olet vain pienituloinen, eikä velkoja, löydät varmasti hyvän miehen.

Yritä pitää itsestäsi huolta, ettet ihan "lössähdä". Julma fakta, mutta simpsakka likka löytää aina miehen ! Jos taas olet plösö, ottajia on vähemmän.

Tovoin onnea matkaan !

Vierailija
7/13 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan se, että sinulla on 2 lasta on sinulle etu. Miehen ei tarvitse pelätä, että vaikka biologinen kello tikittäisi, pitäisi alkaa isäksi samantien kun tilanne on vakiintunut. Käytännössä tämä tarkoittaa, että miehellä on vain voitettavaa ei lainkaan hävittävää. Suhteesta voi nostaa kytkintä tarpeen vaatiessa helposti, lapset on välillä edellisellä miehellä hoidossa eli lapsiperheen arjesta voi poimia vain parhaat palat. Kuulostaako tylyltä?

Vierailija
8/13 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan se, että sinulla on 2 lasta on sinulle etu... ...lapset on välillä edellisellä miehellä hoidossa eli lapsiperheen arjesta voi poimia vain parhaat palat. Kuulostaako tylyltä?

Ei kuulosta tylyltä, mutta ehkä vähän naivilta? En ihan noin luottavaisin mielin olettaisi perheellisen ja sinkun elämien yhdistämisen olevan kovin helppoa... Ja nythän miehen olisi kelvattava myös lasteni isä(puole)ksi.

Ja entäpä kun lapset asuvat koko ajan minulla, käyvät välillä kylässä isällään, mutta yleensä isä poikkeaa minun luokseni moikkaamaan lapsia. Saa olla aika lapsirakas mies joka osaa neuvotella ja tulla vastaan. Toisaalta, nuohan olisivat välttämättömyyksiä myös parisuhteessa.

ap

Vierailija
9/13 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä pitää itsestäsi huolta, ettet ihan "lössähdä". Julma fakta, mutta simpsakka likka löytää aina miehen ! Jos taas olet plösö, ottajia on vähemmän.

Tovoin onnea matkaan !

Minussa on painoindeksin mukaan normaalin verran hyvin riiputettua lihaa ;) Olen kaukana täydellisyydestä, mutta ihan tavallista miestä toivon, joten en usko ulkonäköni kaatavan asiaa. Ja ehkä tuikkivat silmät vievät huomion pois vinoista hampaista ;)

Ap

Vierailija
10/13 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ethän sinä nyt noin voi elämääsi suhtautua.

Vai oletko asettanut sille liian kovat vaatimukset?

Kauppaamatta itseäni sen enempää, mutta arvelisin meille ihan kivaa yhteistä yhdessäoloa.

Vierailija
11/13 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julma fakta, mutta simpsakka likka löytää aina miehen! Tiedät itsekin kuten sanoit, mutta etkö ole löytänyt sitä miestä vai onko onnen onginta menossa.

Vierailija
12/13 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ethän sinä nyt noin voi elämääsi suhtautua.

Vai oletko asettanut sille liian kovat vaatimukset?

Kauppaamatta itseäni sen enempää, mutta arvelisin meille ihan kivaa yhteistä yhdessäoloa.

Noista vaatimuksista. Kuten sanoin, minulla on kaksi ihanaa lasta enkä tarvitse onneeni 200m2 kivitaloa (ja kaukomatkoja karsastan jo turhien ympäristöhaittojen vuoksi) eli en tarvitse elättäjääkään. Mutta haluan miehen jonka kanssa ei tarvitse tuntea oloa turvattomaksi. Ja siihen minulla on lähtökriteerit, millaisen miehen kanssa uskaltaisin edes yrittää. Jos ne kriteerit ovat liikaa vaadittu, sitten niin. Niistä en tingi.

Kiitoksia että uskoisit viihtyväsi kanssani ja uskon hyvin että voit olla mukava mies. Mutta tämä ei ollut mitenkään treffi-ilmo, enkä kyllä koskaan laittaisikaan sellaista Vauvan Seksi-palstalle :D

Ap

Vierailija
13/13 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julma fakta, mutta simpsakka likka löytää aina miehen! Tiedät itsekin kuten sanoit, mutta etkö ole löytänyt sitä miestä vai onko onnen onginta menossa.

Ja "onnen ongintaan" en lähde. En koskaan ottaisi "parasta saatavilla olevista vaihtoehdoista" vaan vain sellaisen jonka kanssa uskoisin olevani onnellinen, onnellisempi kuin yksin. (Tai enhän minä yksin ole, mutta siis ilman parisuhdetta).

Katson kiinnostuneesti vastaan tulevia miehiä, en nyt vastustakaan uuden kumppanin löytymistä. Mutta en koe tarpeelliseksi baareissa kiertämistä tai treffi-ilmojen selaamista. Olen ihan tyytyväinen nykyiseen elämäntilanteeseeni.

Aloitus perustui itsesäälisen väsyneen hetken ajatukseen etten KOSKAAN löytäisi hyvää miestä, kun yh-äitinä olen käytetty ja ylijäämäpala. Vaikkei nyt olekaan hätä minnekään, oli ikävä ajatella ettei koskaan löytäisi elämäänsä Kumppania. Nyt aloitus lähinnä hävettää, mielialahäiriöissähän kuuluisi siirtyä AV:lle torailemaan ;)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme