Antakaa vinkkejä kaamosmasennukseen!!
En ole talvi-ihminen, pimeä ja kylmä puistattavat minua. Jotenkin olen aikaisemmin jaksanut mutta nyt tämä homma menee jo yöi hilseen! Meillä on kolme lasta, kaksi koululaista ja yksi kohta nelivuotias. Aamulla kyllä päästään ajoissa ylös ja vauhtiin, lapset lähtevät kouluun ja me kotolaiset ulkoilemaan. No sitten tämä pienin ei mene enää nukkumaan päikkäreitä, koulukaiset palaavat koulusta, teen välipalaa yms ja autan läksyissä. Sit iskee väsymys, siis minuun, torkun sohvalla iltapäivän enkä jaksa melki tehdä ruokaa(toki teen, mutten jaksa kauheeti miettii mitä teen, ja mitään valmismössöihän meillä ei tehdä). Sit illemmalla piristyn n. klo 18 ja en ehkä saa välttämättä unta illalla, Pyörin sängyssä ja mietin asioita. Onko kellään ideoita piristykseen? Onko kirkasvalolampusta apua?
Kommentit (3)
peruskonsteilla pääsee pitkälle, eli riittävästi unta, ulkoilua, liikuntaa ja terveellistä ruokaa. Tuo kirkasvalolamppukin voi auttaa.
suosittelen ehdottomasti kokeilemaan korvaan asennettavia kirkasvalo kuulokkeita!! maksavat kylläkin lähelle 200e mtta joulu on lähellä ;)
käy tutustumassa www.valkee.fi
siellä myös haetaan testiin kaamosmasennuspotilaita ;)
http://www.kaleva.fi/uutiset/korvavalo-palkittiin-innosuomi-kilpailussa…
kaikki kokeilleet keitä tunnen sekä minä itse olen kokenut positiivista vaikutusta!
jostain korvaan annettavasta valosta?