Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö miehen hemmotella jotenkin raskaana olevaa naistaan?

Vierailija
24.11.2010 |

Keksin juuri, etten koskaan saa kokea sellaista, että mies jotenkin huolehtisi erityisemmin jne., kun olen raskaana. Ikää jo sen verran, että vaikka miestä vaihtaisin, niin olisin jo synnyttäjäksi ikäloppu.

Nyt siis raskaana ja mies vaan kiukuttelee, pitää mykkäkoulua ym. Eikä todellakaan kysele, tarvitseeko tuoda autolla jotain, kaupasta raahaan tavaraa samaan malliin kuin ennenkin. Olenkin sitten itse hemmotellut itseäni, käynyt hoidoissa ja hieronnassa, elokuvissa. Miestä ei paljon kotona näy, mutta olen silloin tällöin ottanut tutun lastenhoitajan esikoista hoitamaan. Oma fiilis hyvä, vaikka kyllähän miehen käytös risoo.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä näiti tyyppei, jotka vaatii, et miehen täytyy lähteä keskellä yötä ostamaan suklaata, ku nyt tekee mieli ja oon raskaana.

Normaali huolehtiminen riittää mulle. Onhan se kiva, et mies aina huolehtii, etten paina mitään liian painavaa ja hän hoitaa kaikki raskaat hommat.

Vierailija
2/11 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjaa, ku ei osaa kirjottaa... siis kanna mitään painavaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin keskustan joulun avauksessa, odottivat tosin esikoistaan. Mies "piti" niin kauniisti raskaana olevaa naistaan:-)

ap

Vierailija
4/11 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen ihmeemmin hemmotellut enkä edes vaatinut, vaikka asiasta vitsailinkin =D

Mies oli enemmän huomioon ottava eli kantoi painavimmat kassit (noin rv 30 eteenpäin kun mun selkä sanoi sopimuksensa irti), teki enemmän kotiöitä, hieroi jalkoja, vahti esikoista että sain levättyä jne.

Eli ei mitään kummallista =)

Vierailija
5/11 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei kummallista", eli hiukan lepoa ym. Itse olen hemmotukseni ostanut, koska kosketus tuntuu kivalta:-)

ap

Vierailija
6/11 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan normaalia huomioimista kyllä. Ja vatsaa taputtelee yms pientä, että kyllä ukko on huomannut että olen raskaana. Mutta ei mitään erityishemmotteluja ole harrastanut, enkä nyt toista odottaessani ole sellaista kaivannutkaan - esikoista odottaessani kyllä vedin herneen nenään kun ukko ei passannut kuin prinsessaa. Suostui sentään imuroimaan kun supisteli.

Vierailija
7/11 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oon huomannut ihan selkeesti miehessä sellasen huolehtivaisemman puolen.

Ihan kiva, meille kuitenkin tulee jo kolmas lapsi, niin kiva että mieskin ajattelee lapsen ja mun hyvinvointia edes pikkasilla jutuilla.

Mutta en mäkään kyllä ymmärrä sitä että miehen pitäis lähteä yöllä hakemaan jotain jostain (syötävää) ihan vaan sen takia että toinen on raskaana ja tekee mieli.

Vierailija
8/11 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomiointi olojen mukaan. Jos olisin raskaana ja huonovointinen, väsynyt tms. niin mies toki huomioisi sen, ja kantaisi enemmän vastuuta.

Mutta minusta arjessa ja elämässä pitää olla puolisosta huolehtimista muutenkin, joten ei ole tarvetta erityishuomioon. Erityishuomiota tulee normaalielämässäkin silloin tällöin :)

Voisin kuvitella, että miehelle olisi melko raskasta sekin, jos pitäisi koko raskausaika kohdella vaimoaan kuin kuningatarta. Mielestäni normaali huomiointi, hellyys ym. riittää.

Ei raskausaika tietenkään välttämättä ole aina herkkua, mutta elämässä paljon muitakin tilanteita joissa jaksaminen on kortilla ja sitä toisen huomiota kaivataan.

Vierailija
9/11 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oon huomannut ihan selkeesti miehessä sellasen huolehtivaisemman puolen.

Ihan kiva, meille kuitenkin tulee jo kolmas lapsi, niin kiva että mieskin ajattelee lapsen ja mun hyvinvointia edes pikkasilla jutuilla.

Mutta en mäkään kyllä ymmärrä sitä että miehen pitäis lähteä yöllä hakemaan jotain jostain (syötävää) ihan vaan sen takia että toinen on raskaana ja tekee mieli.

Tulikin tuossa mieleen, että meillä mies lähti kahdentoista aikaa yöllä lähimmälle huoltikselle hakemaan suolatikkuja kun mun teki niitä mieli. Siis, heitin ihan vitsillä että nyt miehen tarttee niitä hakea ja hän tosiaan lähti siltä istumalta =D O

Vierailija
10/11 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten luin aiemmat vastaukset ja tajusin, että mun käsitys hemmottelusta onkin vähän eri kuin muilla... se, mistä te muut puhutte "normaalina huomioimisena", olisi mulle hemmottelua. Meillä ei kuulu mitään huomioimista, hemmottelua eikä hellyyttä normaaliin arkeen eikä sitä kuulunut raskausaikaankaan, vaikka kuinka sitä olen joskus pyytänyt ja itkenyt.

Ja minä olen kateellinen muille naisille siitä, että heillä on huomioivat ja rakastavat miehet. Mun tyypillistä tuuriani, että pitikin mennä naimisiin tuollaisen huijarin kanssa, joka antoi kyllä kovasti ymmärtää rakastavansa ja olevansa hellä ja huomioiva mies, mutta heti papin aamenen jälkeen paljastui totuus.

Vierailija
11/11 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalia huomioimista:-)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän