Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttaako geishakuulat

Vierailija
24.11.2010 |

Siskot kertokaa, auttaako geishakuulat alakerran tiukentamisessa? Mulla on 2 lasta ja trimmaamisen varaa on, semminkin kun löysin ihanan iehen joka on krhm.. kevyesti varusteltu alapäästä. tahdon tarjota ja saada nautinnollista seksiä ja olen valmis tekemään duunia asian eteen. Mies ei voi kuitenkaan koolleen mitään.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin opiskeluaikoinani (lääkiksen) lantionpohjaa käsittelevän saksalaisen julkaisun. Siellä yli 90% geishakuulia käyttävistä naisista, tämän tutkimuksen mukaan, oli saanut mainittavaa apua treenistä.

Itselläni on olleet kuulat opiskeluajoilta edelleenkin käytössä. Smartballs nimiset ja toimii hyvin.

Vierailija
2/16 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta omalla kohdalla kolme lasta synnytettyäni huomasin että on työlästä pitää kuulia ja motivoida itseään puuhaan.

Paljon, paljon tehokkaampaa motivoinniltaan on masturbointi.

Orgasmit saavat emättimen lihakset supistelemaan voimakkaasti ja runsas masturbointi tiukentaa myös jonkin verran.

Itse olen eronnut ja olin huolissani emättimen kunnosta mutta eron jälkeen olleet neljä seksikumppaniani ovat kaikki nauttineet seksistä ja ainakin minulle väittäneet että on ihan normaali, hyvän tuntuinen pillu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko arvioida minkä kokoinen uudella miehelläsi on? Minulla nimittäin juuri sama ongelma sillä erotuksella, että en ole vaihtanut miestä vaan ongelma ilmeni pitkäaikaisen mieheni kanssa synnytyksen jälkeen. Tiesin, että mieheni penis (12 cm pituus/11 cm ympärys) on pieni ja ettei löystymiseen varaa juurikaan kyllä olisi ollut. Halusin kuitenkin ehdottomasti synnyttää alakautta ja nyt vähän kaduttaa. Vaginani ei löystynyt paljon, mutta sen verran kuitenkin ettei mieheni enää pysty tarjoamaan entisenlaista täyteyden tunnetta. Pituuden suhteen ei ole ongelmaa, mutta peniksen ohuus häiritsee.

Mitä kysymykseesi tulee, itselläni kuulien ahkera käyttö ei valitettavasti ole auttanut merkittävästi ongelmaan, mutta tiedän myös paljon naisia joilla emätin on palautunut täysin. Itselläni 1,5 vuotta synnytyksestä.

Vierailija
4/16 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tänne kirjoittelevat miehet kertovat, että se ihana tiukka pillu katosi lasten myötä... Ja ne henkseleitään paukuttelevat miehet ja naiset taas kehuvat, että onneksi oli sektio.

Mulla ei ole auttanut juuri mitään. Jumpat siis. Emättimen pohjukka on iso tunneli, suuakko ammottaa. Ekasta synnytyksestä 9 vuotta aikaa. Virtsankarkailua ei ole lainkaan ollut koskaan.

Olen taas lukenut toisenlaista tietoa: emättimen kudokset venyvät yksilöllisen taipumuksen, liian pitkän ponnistusvaiheen tai ison vauvan vuoksi. Niitä kudoksia ei kokoon karsi, kuin kirurgi. Lihaksia treenaamalla saa vain puristusvoimaa eli naidessa voi puristaa, mutta siinäpä on tekemistä, jos haluaa heittäytyä kunnolla mukaan.

Lopettakaa itsepetos.

Vierailija
5/16 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lypsäkää naiset ratsastaessa kyllä siinä treenaantuu. niitä kuulia harva jaksaa säännööllisesti.

Vierailija
6/16 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lypsäkää naiset ratsastaessa kyllä siinä treenaantuu. niitä kuulia harva jaksaa säännööllisesti.

kiipes pukille, tuli pillu löysä ja nautinnon se vei. Synnytys rankka tiukan pillun vei. Tuli teini tiukka, autuuden se toi."

Vierailija
7/16 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksia jännittämällä luodaan tiukkuuden illuusio. Tuskin nainen tosiaan pysyy kunnolla heittäytymään seksiin, jos pitää jatkuvasti puristella. Vaimoni odottaa nyt toista lasta ja täytyy kyllä sanoa, että yhdynnät on muuttuneet entistä haastavammiksi. Raskaushormonit on muuttaneet limakalvoja siten, että ei tunnu sitäkään vähää kuin aiemmin, masentavaa. No ehkä se sitten muuttuu paremmaksi, pelkään kuitenkin pahinta jo nyt...

Lihaksia treenaamalla saa vain puristusvoimaa eli naidessa voi puristaa, mutta siinäpä on tekemistä, jos haluaa heittäytyä kunnolla mukaan. Lopettakaa itsepetos.

Vierailija
8/16 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte tehdä lapsia, valitkaa mies jolla on kunnon paksu jööti housuissa. 5-6 cm.

Vierailija
9/16 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden synnyttäneen naisen kokemuksella voin sanoa, että jumppa vaikuttaa eri tavalla eri naisiin. Toisilla vaikuttaa, toisilla ei. Ex-vaimoni sai jumpalla ja pilateksella alapäänsä siihen kuntoon ettei hänen todellakaan tarvinnut erityisesti puristella tai jännittää yhdynnän aikana, vaan tiukkuus palautui ns. default-asetukseksi. Eli vaimo siis pystyi todella heittäytymään eikä hänen tarvinnut työskennellä erityisesti oman nautintonsa eteen. Pienimunaisena miehenä olin tietysti hyvin ilahtunut tästä.

Ongelma taitaa olla se, että ikinä et voi tietää kuinka oma alapääsi reagoi jumppaan. Vai onko olemassa jotakin indikaattoreita?

Vierailija
10/16 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä 4 cm paksu (13 cm ympärys) ja tunnen itseni mikkihiireksi...

-8

Pienimunaisena miehenä olin tietysti hyvin ilahtunut tästä.

Vierailija
11/16 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt kerran kysyit niin voin paljastaa: penikseni ympärysmitta erektiossa on 10,5 senttiä. Ja silti siis exäni tuntui todella tiukalta. Sinullahan on hirmuinen halko omaani verrattuna, joten ei pitäisi olla ongelmaa!

Vierailija
12/16 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy sanoa - kaikella kunnioituksella kaikkia naisia kohtaan - että ihmettelen hieman tätä keskustelua; itselläni on ohut penis (ymp 11 cm) ja tästä huolimatta minulla ei ole kertaakaan tullut vastaan tätä pienuus/löysyys-ongelmaa. Otokseni ei ole kovin suuri (7 synnyttänyttä naista), mutta ainakaan heistä ei kenelläkään ole ollut löysä vagina. Päinvastoin, ei minulla eikä heillä ole kenelläkään ollut orgasmi-vaikeuksia.

Joutessani tuossa tarkistin, millainen ero on 11 cm ja aiemman kijoittajan 13 cm peniksellä - ja erohan on valtava. Mielestäni 13 cm näyttää itse asiassa paksulta ja todellakin pitäisi riittää kaikille naisille.

Vierailija
13/16 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli se ei kyllä näytä paksultakaan. Ja kuten sanoit, se pitäisi riittää kaikille naisille, mutta kenen näkökulmasta? Miehen vai naisen? Mutta totuus on jotain ihan muuta :(

-8

Mielestäni 13 cm näyttää itse asiassa paksulta ja todellakin pitäisi riittää kaikille naisille.

Vierailija
14/16 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta omalla kohdalla kolme lasta synnytettyäni huomasin että on työlästä pitää kuulia ja motivoida itseään puuhaan. Paljon, paljon tehokkaampaa motivoinniltaan on masturbointi. Orgasmit saavat emättimen lihakset supistelemaan voimakkaasti ja runsas masturbointi tiukentaa myös jonkin verran. Itse olen eronnut ja olin huolissani emättimen kunnosta mutta eron jälkeen olleet neljä seksikumppaniani ovat kaikki nauttineet seksistä ja ainakin minulle väittäneet että on ihan normaali, hyvän tuntuinen pillu.[/i

Alkuhankaluuden jälkeen (kun ei tartte pinnistellä pitääkseen niitä sisällä )kuulat suorastaan olen unohtanut sinne paikoilleen, niiden käyttö on ollut tehokasta ja helppoa.

Myös masturbointi kuulatreenin jälkeen on usein tapana. Helpottaa lihasten rentoutumista.

Vierailija
15/16 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko mihinkään mittailuihin, en erityisesti edes tutkinut miehen kalun kokoa mutta kun olin 13 vuotta naimisissa aika kookkaan kaverin kanssa, niin hämmästyin tämän ihanan miehen pienemmäsä koosta. En muistanutkaan, että peniksiäkin on eri kokoja! Mutta kuten sanottu, aion treenata ja osaan toki sängyssä paljon, paljon muutakin kuin perushommia eli varmasti meillä on hauskaa. ja sitä paitsi, rakastan tätä miestä.

Vierailija
16/16 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni osti ne kuulat muutama vuosi sitten. Huomasin vaan niiden olevan joskus vessan kaapissa. Olen saanut hyvää palautetta häneltä, vaikka on vielä lapseton. Hassua että 21v. neuvoo minua nelikymppistä!?

Kuitenkin tilasin ne kuulat ja pian kai tulevatkin.