Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua tavata lastaan

Vierailija
24.11.2010 |

Minua ihmetyttää todella tuo lapseni isä kun ei ilmoita lainkaan haluaako tavata lasta vai ei. Monta viestiä olen laittanut enkä ole vastausta saanut. Tapaamissopimusta ei suostu allekirjoittamaan eikä näistä asioista puhumaan. Sitä on ihan yksinään tämän asian kanssa. Alkaa itsellä jo pinna mennä tämän asian takia. Onko tälläisiä miehiä todella olemassa? Lapsen puolesta tuntuu pahalle koska tiedän hänen jäävän vaille isää ja sitä tunnetta kuinka paljon oma isä rakastaa. Mietin jopa onko tälläisellä jotain merkitystä sitten lapsen aikuisuudenkin suhteisiin.

Sen verran meistä että todellakin meidän on parempi olla erossa sillä ex-mieheni oli minulle väkivaltainen joten näin parhaakseni lähteä suhteesta. Oma henki oli uhattuna raskausajoista lähtien ja sen tiedän kuinka paljon traumoja se aiheuttaa lapselle.

Helpompi olisi sekin jos isä edes suoraan sanoisi ettei lasta halua nähdä ja kaippa ne asiat jopa niin voisi järjestää että jos minua ei halua nähdä vaihto voisi tapahtua muutoin kun minun luona.

Kertokaahan te joilla samoja juttuja mietinnässä omia kokemuksianne? Kaikki kokemukset tervetulleita!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisekseen on merkitystä aikuisuuden kannalta paljonkin isättömyydellä.

Kolmanneksi väkivaltaisen miehen kanssa tuskin kannattaa olla tekemisissä muutenkaan, eikä varsinkaan väen väkisin yrittää saada tyyppiä lapsenkin elämään. Mitä oikein haluat? Että mies alkaa hakata suutuspäissään lastakin. Parempi se nyt on kahdesta huonosta vaihtoehdosta olla ilman isää kuin väkivaltaisen isän kanssa.

Viisainta olisi olla lähtemättä perheleikkeihin kusipäiden kanssa laisinkaan.

Vierailija
2/7 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa, niin minkä helvetin takia haluat pitää hänet lapsen elämässä. Oletko itsekin hullu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtaan vaikka vaimojaan olisivatkin hakanneet. Tosin kaikki tuo kertoo isosta tunnekylmyydestä joten en jaksa uskoa että lapselle olis pahasta olla erossa tuollaisesta ihmisestä. Pahinta mitä voi tapahtua on se että isä teeskentelee lapselle kiinnostusta ja jättää lupausten jälkeen kuin nallin kalliolle...parempi kokonaan ilman.

Vierailija
4/7 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin parhaintahan se olisi olla lähtemättä perheleikkeihin kusipäiden kanssa mutta tuon lapsen isän kusipäisyydestä lapsi on ihanin asia mitä minulle on tapahtunut, koskaan en olisi voinut uskoa kuinka paljon omaa lastaan voi rakastaa.. että onhan siinä miehessä yksi hyvä puoli ollut. Mitä väkivaltaisuuteen tulee se ei ole kohdistunut lapseen ja toki valvottuja tapaamisia on ehdotettu.

t.ap

Vierailija
5/7 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se että ei hiillosta. Kuinka kauan erosta on? Ottakoon yhteyttä kun siltä alkaa tuntumaan. Meillä etä-äiti ei tavannut lastaan ja vaikea sitä oli ymmärtää. Mutta olen silti sitä mieltä että isä olisi hyvä pitää elämässä, lapsi on hänelle lojaali AINA. Antaa pallon isälle.

Vierailija
6/7 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltainen ja ikävä mies? Eikö olisi parempi ilman?

Vierailija
7/7 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkkinä tuollaisesta miehestä esikoiseni isä jota ei lapsensa tapaaminen kiinnosta. Hän häipyi kodistamme pari päivää ennen vauvan syntymää ja alussa tapasi lasta parin viikon välein (=tuli käymään luonani n.puolen tunnin ajan ja katseli lasta etäältä). Myöhemmin lopetti tapaamiset sitten kokonaan, ei vaan ilmaantunut sovittuna aikana. Koitin ehdottaa valvottuja tapaamisia jossain neutraalissa paikassa tms mutta mies nimenomaan suostui tapaamaan lastaan vain luonani muttei silti sitten ilmestynyt paikalle. Nyt viimeisestä tapaamisesta on kulunut pian 2vuotta, lapsi on nyt 3v eikä edes tiedä biologisen "isänsä" olemassaolosta eikä tietenkään voi muistaa tätä. Itse en enää koe velvollisuutenani yrittää ylläpitää ja kehittää lapsen ja isänsä suhdetta jos lapsen isää ei voisi vähempää kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi