Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla ois kasa Dubloja ja Brion junarataa varastossa

Vierailija
24.11.2010 |

Ja en tiedä mitä niille teen. Pojat kyllä 4 ja 6v mutta eivät ole koskaan oikein niillä leikkineet.

Toisaalta sitä junarataa voisin kokeilla.

Mihin voisin leluja lahjoittaa, ottaako joulupatakeräys. Täällä ois paljon tarpeetonta meille

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin ostaa duploja. tarjoa sähköpostiin: sarkku85@gmail.com

Vierailija
2/16 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hyvänen aika nyt omien lasten ensin leikkiä niillä, älä pidä varastossa!

Ja voihan ne vaikka myydä joskus tai antaa sukulaisperheelle jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset on leikkineet mun broidien vanhoilla brion junaradoilla ja legoilla. Ikää niillä on yli 30 vuotta, siis niillä leluilla :)

Mä laitoin ne jemekseen kun mun lapset ei enää niillä leikkineet, kasvoi niiden yli ja päätin säästää edelleen ja hyvä että säästin, nyt on iltatähti tulossa.

Noi on sellasia ajattomia leluja ja niiden suosiot on ja pysyy, ei niitä kannata pois antaa. Eihän uudet maltaita maksa mutta mun mielestä on ihanaa kun on lelujakin jotka periytyy ja kun vielä ehjiä on.

Vierailija
4/16 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset on leikkineet mun broidien vanhoilla brion junaradoilla ja legoilla. Ikää niillä on yli 30 vuotta, siis niillä leluilla :) Eihän uudet maltaita maksa mutta mun mielestä on ihanaa kun on lelujakin jotka periytyy ja kun vielä ehjiä on.

nuo legothan maksaa vaikka mitä! Itsekin olen todella onnellinen, että sain perintölegot lapselle omasta lapsuudesta, eikä tarvinnut alusta asti ostaa uusia. Pelkkä se pohjalauta jolle taloja voi rakennella näkyi prismassa maksavan reilun 15 € ja ne legopakkaukset, joissa muutama hassu lego maksavat todellakin. Yhdelle legopalikalle tulle euron verran hintaa.

Junaratakin on mummolassa tallessa ja lasten kyläillessä todella kovassa käytössä. Veturit ja vaunut eivät ole menneet miksikään vuosien saatossa. Ratapalikoista on osa lohjennut, mutta riittävästi on palikoita kunnon junarataan.

Kestäviä ja aina muodissa olevia leluja. Kierrättäkää suvussa tai säästäkää..

Vierailija
5/16 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan tässä uudella-maalla

Vierailija
6/16 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Dublot kovassa huudossa nyt.. Paljon pyydät niistä?

Vierailija
7/16 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojat leiki noilla

miksi ei ? eivätkö osaa ? eivät kykene keskittymään?

voisit ap tehdä heidän kanssan yhdessä, että oppisivat

nuo molemmat on just tuon ikäisten leluja, ovat kehittäviä kaikin tavoin

omani on tyttö ja leikkii paljon jus brio junaradalla, sitä olllaan vuosien saatossa laajennettukin, ja lisäksi ottaa siihen mukaan erilaisia ukkeleita, eläimiä yms lisä tavaraa ja leikkii ihan itekseenkin, kivaa katsella kun kehittelee omia juttujaan

sama noiden dublopalikoiden kanssa, kovassa käytössä kun niistä saa nopeaan vaikka mitä. toki tekkee jo pienilla legoillakin

tuotakin dublosarjaa ollaan laajennettu eli on ukkelia akkelia, eläintä yms yms

on tosi helppoa ja siistiä ja kehittävää elikiä yhdessä tai lapsi yksi

pointti siis on, älä vie mihinkää vaan anna lapsesi leikkiä niillä molemmilla

ohjaa jos eivät itse osaa, jos ei ole heillä mielikuvitusta, kehittyvät siitä

Vierailija
8/16 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkisit lisäksi legoja, niin dublotkin voisivat alkaa kiinnostaa.

Vierailija
9/16 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

dublot kannelliseen lelulaatikkoon ja huoneen lattialla voi olla, sinne ne on helppo lasten ihan itse sitten takas kerätä

sama pätee briuorataan

meillä näin ja lapsi leikkii kovin paljoon ja ihan itse kerää jälkensä

ja on 5v

Vierailija
10/16 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 ja 2v jo niillä vähillä duploilla ja Brion radalla jo ovat leikkivinään. Lisää haluavat.

Vierailija
11/16 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

duploja ja brion rataa. 2 v tyttö aina välillä ne sieltä ottaa ja jotain niillä touhuaa..

Arvokkaita laatuleluja.

Vierailija
12/16 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoita päiväkotiin, siellä on aina pula kunnon leluista. Ainakin täällä pk-seudulla otetaan tuollaiset lahjoitukset ilolla vastaan. Uskallan veikata, että sama pätee koko maassa.

Vierailija
13/16 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitäkin on muutama täysi muovilaatikollinen. Sitten roolileikit on meillä nyt kovassa huudossa.

Asutaan tässä uudella-maalla.

Vierailija
14/16 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mihin vois viedä turhat. Kerran joku osallistui ketjuun kertomalla, että hänellä on hyvä ticketin haalari kokoa sitäsuntätä, mutta on yksi reikä, että voisi ilmaiseksi pois laittaa. Laitoin sähköpostiosoitteeni, että tänne vaan, koko olisi ollut meille passeli, mutta eipä vaan ole tikettiä kuulunut. Mitenkähän käy näillekin "turhille" leluille? Odotetaan korkeinta tarjousta? Mitä jos sinne huutikseen vaan laitat 100 egen hintavarauksella tms.

Vierailija
15/16 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkulegot on vain alkaneet enemmän kiinnostaa star wars juttujensa vuoksi.

Mutta jos kokee sen brassailuksi, kun kysyy mihin voisi viedä. Suomessakin on kuitenkin paljon lapsia joilla ei ole välttämättä niitä leluja. On vastaanottokoteja jne. Voisiko sellaisille lahjoittaa

Vierailija
16/16 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vienyt sinne myös lasten ja nuorten kirjoja. Samoin niitä voi lahjoittaa lastenkoteihin. Ja varmasti menevät hyvään tarkoitukseen!