Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

karpit mitä syötte?

Vierailija
24.11.2010 |

antakaa hyvi vinkkejä?ja mitä ette ehdottomasti söisi?paljon hiilareita per pv?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis ole yhtään opasta lukenut tai asiaan kunnolla perehtynyt, mutta olen jättänyt perunan ja vaalean leivän pois, samoin puuron ja vähän tsekkailen tuoteselosteita, alle 10g/100g saisi hiilareita miel olla tai jos on enemmän, niin otan tosi vähän.

Ja hyvin toimii. Olo on loistaja ja paino putoaa (-2,5kg/3vk)

Vierailija
2/7 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katson että saan proteiinia tarpeeksi, enkä välttele rasvaa, olen itseasiassalisännyt rasvan syöntiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja EN syö mitään viljoja,perunoita, maissia, kevyt-tuotteita enkä hedelmiä. En käytä makeutusaineita ja lisäaineita vältän mahdollisuuksien mukaan. En myöskään koskaan käytä rypsiä, rapsia tai muitakaan vastaaviä öljyjä.

Syön ihan normaalisti kasviksia (mielummin maanpäällisiä), marjoja, turkkilaista jugurttia, sieniä, lihaa, kalaa, kanaa, kalkkunaa, kananmunia, juustoja, pähkinöitä, tummaa suklaata..

Hiilarit nykyään 40-70 välillä, alussa oli 20 tietämissä.

Vierailija
4/7 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen karpannut nyt vuoden verran. Aloittaessa söin n. 45g hiilareita päivässä, nyt pysyy alle 70g. Vaihtelee tuo määrä hiukan siis päivittäin, mutta pysyy kyllä alle tuon 70g.

Laihdutus mielellä en itse aloittanut (painoa on kyllä lähtenyt useampi kilo, nyt näyttäisi että pysyvästi). Olin vain todella väsynyt aina ja turvotusta oli paljon, tuntui ettei maha toiminut hyvin yms. Ystäväni innosti minua kokeilemaan karppausta ja nyt on paljon parempi olo ja enemmän energiaa. Mies myös innostui kauttani ja lapsemmekin syövät kotona karppiruokaa (koulussa/päiväkodissa sitä mitä on tarjolla).

Meillä ihan täysin pannassa ruokavaliosta muut leivät kuin täysruisleipä (mies ja lapset syövät aamulla). Samoin olemme jättäneet pois pastan, perunan ja sokerin kokonaan. Hedelmiä emme oikeastaan myöskään syö ollenkaan. Maitotuotteita jonkin verran, mutta yritämme niissä mahdollisuuksien mukaan valita aina luomu tuotteen tai mahdollisimman lähellä meitä valmistetun tuotteen. Koskaan emme osta mitään kasvisrasvakermoja, levitteitä yms.

Käy netistä katsomassa karppaussivustoja, sieltä löytyy hyviä vinkkejä ruokavaliota varten ja valmiita reseptejä. Esim. http://karppaus.info/

Meillä ruokavalioon päivittäin kuuluu kanamuna, liha, kala, kasvikset, pähkinät, juustot, marjat, maitotuotteet... Syömme kaksi lämmintä ateriaa päivässä, lisäksi aamupala, "kahvi/välipala" ja iltapala.

Vierailija
5/7 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen annos on esim päivällinen?

Vierailija
6/7 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurehko jauhelihapihvi, jossa esim tsatsikia ja höyrytettyjä kasviksia voilla + joku salaatti (kreikkalainen-, kaali-, viher- tai sekasalaatti)oliiviöljykastikkeella

Vierailija
7/7 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen annos on esim päivällinen?

Lounaaksi söin tänään munakkaan jossa oli kinkkua, sipulia ja mausteita. Lisäksi vihreä salaatti; kurkku-jäävuorisalaatti-rucola. Salaatinkastikkeena oli kermaviiliä jonka maustoin itse pippurilla, etikalla yms.

Päivälliseksi ajatttelin tehdä tänään kukka-ja parsakaalia uunissa (ehkä kerma-juusto gratiinissa), naudanlihakastiketta ja salaattia.

Eilen päivällisenä oli kaalikääryleitä (ilman riisiä täytteessä) puolukkasurvosta ja salaattia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi