mistä kolmas pyörä makkariin....
haluasin yllättää mieheni ja tarjota hänelle toisen naisen kanssa olemista mutta rahaa ei ole tähän paljoo laittaa.... mistä saa "halvalla" jonkun tähän hommaan? itse en niikään tahtoisi leikkiin mukaan muuta kuin katsomaan....
Kommentit (6)
Ratsastaa nyt varattua? Ehkä netin seksipalstojen kautta. Outoa kuulla tuommoista "naisen" suusta, eikös nuo tuommoiset ole enemmän äijä fantasiaa
niinpä mutta kai sitä nainen saa tarjota join..... olen itse sen verran arka etten tahtoisi hommiin mutta katselu kiinnostais kovastikin kun joku panee miestäni...
niinpä mutta kai sitä nainen saa tarjota join..... olen itse sen verran arka etten tahtoisi hommiin mutta katselu kiinnostais kovastikin kun joku panee miestäni...
Minulla on sellainen 20/6 kalu, mahtuneeko anaaliin?
ratsastin mieheni päällä normaalisti makuuhuoneen sängyssä, kunnes huomasin jonkin märän ja kostean takapuolessani - meidän scheefer-koiramme oli tullut nuuhkimaan ja nuolemaan paljasta takapuoltani, kaiken lisäksi innostui hyppäämään päälleni ja yritti sihdata sinne...
Loppui meillä sessio nopeasti siihen.
Meni kyllä vähän off-topiciksi, mutta oli pakko mainita.
Meillä on kultainen noutaja vaki seuraa sängyssä. Tuntuu ihanalta kun ratsastan miehelläni selkä häneen päin ja penis anaalissa ja koira samalla nuolee ykköstä!!! Tärisen kiimasta ja mieskin nauttii kun koiran kieli lipoo välillä palleja.
no johan on.... eikö ketään kiinnosta panna mun miestä? ja sais vielä ihan tostqa noin vain ilman sitoumuksia....