G: Montako tuntia on kulunut heräämisestäsi kun syöt lounaan?
Kommentit (11)
Olen sitä ennen syönyt valtavan aamupalan sekä kotona ollessa välipalan. Olen aamuisin nälkäinen.
riippuen pidänkö lounastauon mutta en iltapäivän kahvitaukoa vai toisin päin (6 tunnin työaika johon kuuluu vain 2 taukoa, ei varsinaista lounastaukoa).
11 tuntia.
Vai oliko se sitten jo päivällinen?
Heräsin kuudelta, söin viiden aikaan.
aamupalan kotona noin tunnin päästä heräämisestä eli kuuden maita ja lounalla käyn klo 13-14 (lue: pääsen käymään) eli heräämisestä lounaaseen työaamuna kuluu aikaa 8-9h. Ja muuta ku vettä ei tässä välissä eksy suuhun.
Kotiaamuna herään puol kasin maita, syön yleensä aamupalan heti ja lounaan klo 12 eli sillon vaan neljä tuntia väliä.
Mä olen tosi tarkka tuon lounaan kanssa, odotan sitä koko aamun. Ihan aamulla en vielä pysty syömään (ajatuskin ällöttää), mutta siksi onkin lounasaikaan hirveä nälkä.
Yleensä tuo tuntuu liian pitkältä ajalta, kun en aamuisin syö mitään, juon vain pari kuppia kahvia.
juon pari mukii kahvii ja syön leivän, yleensä skippaan varsinaisen lounaan. Juon töissä vettä pitkin päivää, joten en tunne erityisemmin nälkää ja syön jotain hedelmiä. Viiden/kuuden maissa syömme koko perheen kesken yhteisen varhaisen päivällisen eli olkoon se sitten mun lounas - alta 12 tuntii siis!!!
Herään puoli kahdeksalta, menen yhdeksään töihin, ja meillä alakoulussa syödään jo 10.30. Hyvin maistuu ruoka, kun en syö aamupalaa yleensä lainkaan.
Mulla on säännölliset ruokavälit aina