EI HELVETTI...
Kommentit (10)
"Lehti ylistää Suomen veronmaksajien maahanmuuttajille tarjoamia sosiaalietuja. Suomi tarjoaa maahanmuuttajille ilmaiseksi kielikurssit, asumisen, terveydenhuollon perheille ja koulutuksen lapsille. Tämän lisäksi aikuiset saavat 367 euroa käyttörahaa kuukaudessa, kunnes he saavat töitä ja alkavat itse tienata."
KYLLÄ SUOMALAISET ON TYHMÄÄ KANSAA. TÄNNE OTETAAN HYYSÄTTÄVÄKSI PAKOLAISIA MIELIN MÄÄRIN. JA MAKSETAAN KAIKKI TUET. KYLLÄ MUU MAAILMA NAURAA KUN MAA NIMELTÄ SUOMI ON PIAN ISLAMIN TAIVAS-NIMELTÄÄN.
yks tosi tärkeä seikka: Jos raiskaan naisen, niin pääset vuodeksi täysihoitolaan lepäilemään, katselemaan telkkaa ja pelaamaan pleikkaa.
ei kun lisää mehmettejä tänne vaan!!
kohta on joka akalla burkhat päällä,ja tiukasti ollaan nyrkin ja hellan välissä!
ai raato ja verot sen kun nousee!
tyhmiä Suomen päättäjät ovat! Alas sellaiset paskat.
melkeen 400e + asumislisät yms. Itse en saa mistään mitään tukia, vaikka veroja olen aiemmat vuodet maksanut veroja valtiolle hyvin. Elän siis 0 eurolla, ei vaan lapsilisät tulee kyllä.
saavat loisia juuri niin kauan kuin huvittaa.
Mikä meidän politiikkoja oikein vaivaa?? !!!!!!!!!!!!
MASSA-MEDIOISSA..HESARI, ILTIKSET, TV-UUTISET...JOSPA SIT SUOMALAISET TAJUAIS ÄÄNESTÄÄ PERUSSUOMALAISIA JOTTA SAADAAN OIKEESTI MAAHANMUUTTOPOLITIIKKAAN TÄYSI MUUTOS!!!! hitto mä kohta muutan kyllä suomesta...
lisää vaan tänne,onhan täälä niin hyvät sosiaalietuudet..prkl!!