Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

11v pyysi että saisi 100e rahaa joululahja ostoksiin.

Vierailija
22.11.2010 |

Haluaisi ostaa lahjan siskolle, veljelle, äidille ja isille. Sekä mummille joka tulee joulua meille viettämään.

Katselee kovasti kuvastoja ja pohtii mitä ostaisi kellekkin. Lupasin harkita asiaa. Ongelma siinä että rahat vähissä ja tuo 100e on aikasta paljon.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaisiko? Sitten isän ja äidin lahjan sais ihan kokonaan itse valita, vaikka niitten sisarusten kanssa yhdessä.

Vierailija
2/7 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopia yhteisistä lahjoista mummille ym, mutta 11 v saisi vaikuttaa vahvasti lahjan valintaan ja voisi käydä ostaamassa sen ja tehdä vielä itse kortinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se aika paljon, varsinki jos itse päättää, niin saattaa tulla paljon turhaa paljolla rahalla.

Vierailija
4/7 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 100e on ehkä vähä liikaa. Minun lapseni (11v) ostaa lahjat 3 parhaalle kaverille, 2 siskolle,vanhemmilleen siskojen kanssa yhteisen lahjan ja vielä kummilapselleen koulussa.

Kavereiden lahjat + kummilapsi siihen riittä n.25e.

Siskojen lahjoihin hän käyttää n.10e-14e. Vanhemmille menee n.4e. eli hänelle riiittä n.50e. eli puolet vähemmään j se hänelle riittää koska hän tekee mummolle itse lahjan ja itse tekemä lahja päätyy myös tädille. siinä säästä rahaa jos tekee jotain itse!n

Vierailija
5/7 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen myös 11 vuotta vanha ja itse maksan osan joululahjoistani. Tarvitsen niihin n.30e??tai 40e?

siskoilleni ja frndeillenikin

Vierailija
6/7 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon 11v...Ja jos saisin/haluisin mennä ostamaan satasella sukulaisille ja kavereille joululahjoja(ostaan yleensä vaan parhaalle kaverille jonkun 30e lahjan) Ostaisin esim.mummille varmaan jotain tuoksukynttilöitä,kalliita suklaakonvehteja,koriste-esineitä...jne.Luulisin että 11 vuotias siis osaa osta ihan ok lahjat vaikka valitsis itekki. :D

Vierailija
7/7 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoi kustantaa ne omista rahoistaan (=viikkorahoista säästämistään), koska "eihän ne muuten ole häneltä itseltään". Minä sitten ehdotin, että jos kuitenkin antaisin vaikka 20 euroa sponssausta. Lapsi oli lopulta tähän ratkaisuun tyytyväinen. Minusta on hyvä opettaa lapsille kohtuullisuutta tuossa lahja-asiassa(kin).