Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäättekö tästä nukkekodista? Onko kokemuksia?

Vierailija
22.11.2010 |

Lapsille tällaista olen miettinyt. Ihana minusta, mutta olisiko jollain toisenlaisia kommentteja, varsinkin omakohtaisia kokemuksia? Kiitos.

weeweewee (muuta:) .on24.fi/child/pelit_lelut/nuket/18672

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoa "linkkiä" jos ei ole linkkiä.

Vierailija
2/16 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset jo isoja mutta 12-vuotiaskin varmaan vielä ilahtuis todella tuosta.

Jos on varaa satsata, hommaisin kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/16 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sua nolotti laittaa suora linkki?

Vierailija
5/16 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottais nurkkiini noin järkyttävän kokoista lelua, jossa ihan liikaa muovia.

Mut mä tykkäänkin kaikesta modernista ja kolkosta, sellainen sais nukkekotikin olla. Pinkkinä toki.

Vierailija
6/16 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja erilainen mitä yleensä näkee.

Vierailija
7/16 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystava tarjosi meille tuollaista nukkekotia ilmaiseksi kun hanen tyttarensa ei silla enaa leikkinyt mutta en halunnut ottaa sita meille. Liian iso eika meidan lapset silla kauaa olisi kuitenkaan halunneet leikkia, eivat ole niin kiinnostuneita nukeista. Paatti sitten tarjota naapuruston lapsille. Meidan tytot oli silloin 5v ja 9v.

Vierailija
8/16 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vintille ei ole portaita;-D! Mittakaava muutenkin pitää olla selkeä. Ei mitään "mahtuu sen ja sen kokoiset nuket", vaan tarkat tiedot. Meillä on itse tehty kolmikerroksinen nukkekoti, tarkasti mittakaavan mukaan. Kesken se on edelleenkin, mutta siitä pitääkin tulla täydellinen;-D. Meillä nukkekotiharrastaja on 11-vuotias poika ja tietyllä tavalla myös minä ja mieheni: 9-vuotias poikani seuraa perässä.

Vierailija
9/16 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa täällä haloo linkityksestäni. Luulin, että täällä ei saa linkitellä ja välttääkseni aloitukseni poistamisen "kikkailin" vähän. Oliko tuo nyt niin iso juttu sitten? :(

Joku valitti muovisuudesta, puinen nukkekotihan tuo on ja sen vuoksi minusta juuri ihana olisikin. Minusta tosi hempeä ja kaunis ja sopisi tyttöjemme huoneeseen.

Ei tuo noin isoksi minusta kauhean hintava ole, kun on olemassa pienempiä, joihin pitää erikseen ostaa huonekalut ja ne setit ovat sitten e20/kpl jne, että kyllä sitä hintaa tulee niistä yhteensä, kun kaikki hankkii. Esim. se Stockholm vai mikä. Ja minusta tämä on sen lisäksi kaikkein kaunein, mitä olen koskaan nähnyt.

Barbeilla leikkii varsinkin esikoinen 5v ja nyt on kuopuskin, 2v ja voisivat vaikka niitäkin laittaa tuonne taloon, tosin ovat varmaan liian pitkäkoipisia tuoleille jne. Mutta silti sekin voittaisi vanhan Barbielinnan, jonka juuri myin eteenpäin. Kauhea muovihökötys, joka ei pysynyt edes pystyssä. Ja semmoisetkin on ovh e70 jo!

Että ei todella ole tuo n. e200 paha puisesta ihanuudesta. Itse olen myös miettinyt niin, että se tekisi joululahjana meiltä e100 per lapsi, koska emme ostaisi muuta. Lahjoja tulee sitten suvulta kyllä reippaasti.

Vierailija
10/16 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolisi meille tuollaista. AIvan liian iso hökötys, vaikka meillä onkin iso huone tytöillä.

Meillä on tuollainen "viola" ja on oikein kiva! Ja maltillisempi kooltaan. Plussaa vielä, että edestä saa seinän kiinni, jos sattuu pikkulan väki unohtamaan siivouspäivän :)

http://verkkokauppa.riimikko.fi/product_catalog.php?c=2

Vierailija
11/16 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla sivustolla:

Imelä:

http://www.on24.fi/child/pelit_lelut/nuket/18674

Mauton:

http://www.on24.fi/child/pelit_lelut/nuket/22329

Makuja tosiaan on monenlaisia, minusta tuo bongaamani on tosiaan ihanan hempeä ja sopisi mahdottoman hyvin tyttöjen valkoiseen huoneeseen, jossa hitunen vaaleanpunaista ym pastellia värinä. (Kompromissini vaaleanpunaiselle röyhelöhuoneelle)

Nyt vielä kun saisi miehen innostumaan kanssa... ;) Miettii, että jos tytöt eivät tuolla leikkisikään. No eihän mistään lelusta oikein tiedä varmaksi. Ja eiköhän tuo kaupaksi menisi, jos myytäväksi päätyisi! ;)

Vierailija
12/16 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi musta katto? :( Ja erikseen ostettava ne huonekalut... Onko firmalla niitä myynnissä sitten? (Ei ole sivustolla) Mistä hankitte tyyliltään ja kooltaan sopivat huonekalut tuohon?

Kertokaa ihmeessä muista näteistä nukkekodeista, kiitos paljon!

-Ap taas

Vierailija
13/16 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasoita, se on natti, mutta mun mielesta kanssa aika iso.

Ma ostin aikoinaan kaytettyna Plan Toys nukkekodin, tosi yksinkertaisen nakoinen, mutta, vanhempi (nyt 4v) ei ole ollut ikina kiinnostunut leikkimaan silla, meidan 2v leikkii silla yllattaen enemman.

http://www.plantoys.com/products.php?cat_id=3

jos jotakuta kiinostaa, meilla taitaa olla toi 7150, en ole varma, kun ostin kayettyna. Etuna siina on se, etta sen kanssa voi leikkia joka puolelta (edesta, takaa ja sivuilta...)

Vierailija
14/16 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitusaika näytti olevan 4-6 viikkoa.

Vierailija
15/16 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihania nukkekoteja suositelkaa, kiitos :)

-Ap

Vierailija
16/16 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan joulu muualla ja ihan hyvin voitaisiin oma lahjamme antaa sitten palattuamme.

Ja juu, olihan se aikamoista kikkailua! (Kaikkeen epäolennaiseen tällä palstalla kyllä puututaan, aina sama juttu. Se nyt oli vain sellainen sanavalinta tällä kertaa)