Te töissä käyvät yh:t!
Miten saatte aikanne riittämään kaikkeen,mitä vuorokauden aikana pitää tehdä?
Montako lasta,minkä ikäisiä?
Kommentit (5)
töissä virka-aikaan eli lapsi hoidossa n. 7.30-16.30, joskus on kotitoimistopäiviä tai muuten lyhyempiä päiviä.
Hyvin ehtii leikkiä, kun hiukan luistaa siivouksista, ostaa kerralla kaupasta enemmän (ja myös puolivalmista) sekä tekee muut ostokset pääasiassa netissä ;) Ja onhan meillä viikonloput sekä lomat + lomarahavapaat.
-teen lyhyempää työpäivää, joten ehdin käydä salilla ennen kuin haen lapsen päiväkodista.
-omistan auton(ilman sitä ei onnistuisi mikään täällä pikkukylässä).
-en stressaa kotitöistä, pidän omia ja lapsen harrastuksia tärkeämpänä.
-Viikonloput yritetään pyhittää kotona olemiselle, silloin jää aikaa pestä pyykkiä ja siivota enemmän, sekä laittaa ruokaa ja leipoa.
ja opettamalla pienestä pitäen että jokainen tekee osansa kotitöistä, äiti ei ole mikään palvelija. Kun jokainen tekee vähän niin ei kenekään tarvitse tehdä paljon. Esim. täällä lapset pitävät omat huoneensa siistinä, laittavat pyykkinsä pyykkikoriin, jokaisella on kerran viikossa tiskikoneen tyhjennysvuoro yms. Ja isommat siivoukset tehdään yhdessä. Usein lapset (omasta tahdostaan) tekevät ruuan, pienimmän bravuuri on salaatinteko:) jne.jne.
joka isällään joka toinen viikonloppu. Olen töissä klo 7.45 - 15.30 ihan päiväkodin vieressä. Hyvin ehditään iltaisin laittamaan ruokaa, leikkiä, saunoa ja siivota. Omista harrastuksista olen toki joutunut pääasiassa luopumaan. Silloin kun lapsi on isällään käyn jumpassa, lenkillä ja salilla. IKINÄ en mitään miestä minun ja tyttäreni ihanaan elämään ottaisi. Ihanaa, kun ei tarvii kenenkään aikuisen kanssa tapella ja saa päättää omista asioistaan. Irtosuhteita saan aiina jos haluan. Ja rahaakin meillä on ihan riittävästi. Elämä on ihanaa :)
olen työssä vain 8h päivässä, mitähän töitä minulla olisi enemmän kuin kahden huoltajan perheessä? Ainakaan minulla ei ole työt lisääntyneet sen jälkeen kun reissutöissä ollut lasten isä poistui kuvioista.