Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana mies mulla! Tuli tänään töistä kotiin ja sanoi että nyt varataan matka etelään!

Vierailija
22.11.2010 |

ja sitten avasi tietokoneen ja varas matkan. Toki kysyi multa mielipiteitä kohteista. Mä oon kotona ainakin ens kesän loppuun saakka joten mä pystyn lähtemään lyhyelläkin varoitusajalla. Kiva yllätys tähän kylmään ja pimeään päivään!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin itsevata sen koneen ja varata matkan. Olen kotona ensi syksyyn asti, mutta meillä ei todellakaan ole vara tehdä reissuja.

Vierailija
2/3 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, mies, 3 lasta, anopit sekä miehen kaksi lasta lähtevät mukaan :)

Meillä on onneksi varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkaa jonnekin neljäksi viikoksi. Ihana mies minullakin. Hän voi pitää osan lomistaan yhdistäen vapaapäivät tammikuusta alkaen, minun ollessa vuorotteluvapaalla, lapset opiskelijoita jotka pärjäävät täällä.

Olen katsellut neuloessani paljon Travel Channelia ja jotenkin Vietnam, Kambodza, sekä Etelä-Korea kiinnostaa. Tänäänkin tuli, nyt mieheni kanssa mietimme edelleen.

Thaimaa; Hua Hin on ollut vahvasti suunnitelmissa, vuokrata talo sieltä ja käydä lähipaikkakunnilla. Emme jaksa olla rannoilla aurinkoa ottamassa juurikaan, vaan nähtävyydet ja ravintolat, kaupat ja torit kiinnostavat.

Olimme muutama vuosi sitten Balilla, reissussa viisi viikkoa ja sinne vielä menemme joskus uudelleen. Miksi, voi halutessaan lukea, olen kirjoittanut Suomi24

18.11.08 nimillä -Kerron kokemuksia Balilta sekä Balilta tullut, ja 9.1.09 Balilta tullut.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/6494091

Hyvää matkaa kaikille lähtijöille. Tammikuussa lähdemme...