Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mua vaivaa, tällä menolla en ikinä laihdu. =((

Vierailija
22.11.2010 |

Päivä mennyt taas ihan hyvin, olen syönyt kyllä säännöllisesti mutten liikaa.. ja nyt kotiin tultuani:

annos lihaperunasoselaatikkoa

lasi maitoa

3 palaa tummaa suklaata

paussipatukka (85kcal)

2 salmiakkikarkkia

2 suolakeksiä juustolla

MIKÄ ihme mua vaivaa kun tulee tällainen ahmimiskohtaus taas? =/

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans yritän laihduttaa ja päivät menee hyvin. Silloinkin syön säännöllisesti ja riittävästi etten tule kotiin liian nälkäisenä. Sitten tänään kuitnekin kotiin tultua 2 paahtoleipää juustolla, 2 kaurakorppua juustolla, 2 lettua omppuhillolla, 5 palaa suklaata ja pehmisjäätelöä.

ja vastaavasti menee lähes kaikki illat. : (

Vierailija
2/7 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne tekee nälkää! Ja vauhdilla! Itse olen ollut vähemmillä hiilareilla ja nyt jos syön niitä niin huomaan heti tulee huutava nälkä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritän karpata (no en virallisesti, kunhan vaan vähentää hiilareita). Päivä meni kylläisenä, mutta ruokavalioon sopivin sapuskoin.

Iltapalaksi keitin äsken lapselle kaurapuuroa ja vähän jäi yli. Pidän puurosta kovasti ja lusikoin jo pari lusikkaa suuhuni, mutta muistin onneksi ajoissa ettei kuulu nyt mun ruokiini.

En siis väitä että tuo mikään katastrofi, mutta olipahan yksi esimerkki, että tuo toimintanne on niin tuttua.

Mulle toimii ainoastaan se, etten pidä kotona karkkia, jädeä tai muita herkkuja. Tai jos on, niin laitan ne erityisen "vaikeaan" paikkaan, niin että niitä esiin kaivaessani ehdin tulla järkiini ja muistaa että ei saanut syödä; jos ne on kaapissa ihan tarjolla, niin kuin salaa itseltäni olen imenyt puolikkaan keksirasian huiviini! :D

Vierailija
4/7 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli paino ei haittaa oikeasti terveyttä ja muuta ulkonäköä katastrofaaliseksi, niin syöminen on vaan liian helppo nautinto kiireiseen elämään.

Vaikka mä olen tämän tajunnut, niin jatkan lihoamista 3 kilon vuosivauihdilla... Joo ja olen laskenut, että se tekee 30 kiloa kymmenessä vuodessa.

Vierailija
5/7 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan, mutta en saa tuosta mitenkään mitään ahmimiskohtausta?!? 3 palaa suklaata, 2 karkkia 2 keksiä... Jos menis levy/pussi/paketti niin voisin huolestua omalta osaltani...

Vierailija
6/7 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltään ahmimiskohtaukselta kuulosta. Sorruit syömään pari palaa suklaata ja vähän keksiä, entä sitten? Huomenna on päivä uus ja skarppaat sitten senkin edestä.

Mulla itsellä ei artkisin ole juurikaan ongelmia pitää syömisiä kurissa mutta kun viikonloppu koittaa niin johan alkaa herkkuja tekemään mieli. Enkä puhu nyt mistään parista keksistä vaan sitten tulee vedettyä vähintäänkin koko paketti, lisäksi suklaata, karkkia, pitsaa yms. Syön niin paljon että mahaan ei mahdu enää muruakaan. Ja kun olo taas vähän helpottaa syön lisää. Sitten maanantaina hirveä morkkis viikonlopun mässäilyistä ja syön taas terveellisesti seuraavaan viikonöoppuun asti...

Vierailija
7/7 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman dokkari laihdutuksesta. Katsokaa ihmeessä (on areenassa).

Lyhyesti opetukset:

- Proteiini pitää nälän poissa parhaiten

- Keitto (paksu sosemainen) pitää kylläisenä kauemmin

- Liikunnan jälkeen rasvaa palaa vielä monta tuntia

- Rasvattomat ja vähärasvaiset maitotuotteet hankaloittavat rasvan imeytymistä kehoon (maidon kalsium sitoo rasvaa)

- Jo pieni lisäliikunta auttaa (jää yksi pysäkki aikaisemmin pois, kävele liukuportaissa, tee pikku liikkeitä istuessa, lounastunnin kuulumiset voi vaihtaa kävellessäkin)