Onko täällä bloggaajia?
Kuinka nopeasti olet ilmoittanut blogisi Blogilistalle, vai oletko ollenkaan? Miksi/mikset?
Kommentit (4)
En ole ilmoittanut blogiani minnekään. Miksi ilmoittaisin? Ilmoita sä mun puolestani. Kiitos! P.S. Muuten mikä ihmneen blogilista?
Mä nyt kommenttien toivossa ajattelin itseni laittaa Blogilistalle mut mietin tota aikaa vain. Onko viikko liian lyhyt?
En tiedä mistä lukijat ovat tulleet. Siellä on jotain 3000 profiilin katsojaa. Lukijamäärää en sitten tiedä - ehkä siellä ei todellakaan käy kukaan ja turhaa teen koko juttua. Mutta kunhan teen omaksi ajan kuluksi ja mielenrauhan vuoksi. Terapiaa se ei ole. Joskus tulee paljon kehuja, joskus joku MÄÄRÄÄ, että lopeta se blogisi ja HETI.
Niin, mistä niitä lukijoita tulee. Nyt bloggaan yhdessä toisessa, ulkomaalaisessa vauvalehdessä, jossa on lukijablogi ja päivässä tuli jotain 50 lukijaa.
Sitten pidän palstaa tukinet.net:issä ja sinne on ilmestynyt jotain 10.600 kävijäkertaa. En ollut seurannut tilannetta pitkään aikaan.
Ja sitten provoilen täällä ja joskus olen onnistunut saamaan ketjuilleni kivoja vierailijamääriä. Mutta on varmaan niitä, jotka mieluiten savustaisivat mut ulos täältä. Toisaalta mä epäilen, että mun kirjoittamiksi luullaan aloituksia, joita en todellakaan ole tehnyt ja siitä mä en yhtään tykkää. Nimimerkillä en kuitenkaan haluaisi kirjoittaa yhtään mitään. Joko kirjoitan omalla nimelläni tai sitten vierailijana.
siksi sei ole millään listoilla.
Blogi on perhettäni, ystäviä ja kaukana asuvia sukulaisia varten!
Ilmoita sä mun puolestani. Kiitos!
P.S. Muuten mikä ihmneen blogilista?