Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

13 - vuotias hoitajana?

Vierailija
22.11.2010 |

Mitä mieltä olette, voiko kaksivuotiaan jättää hoitoon 13-vuotiaalle isosiskolle pariksi tunniksi? Menisimme sukulaisen synttäreille samalle paikkakunnalle? Tähän asti katsonut veljensä perään vain niin, että olemme olleet kotona itse.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan itse lapsesi. Riippuu millanen 13-vuotias j amillanen 2-vuotias. Helposti voisin jättää, jos on vastuuntuntoinen ja itse on puhelimen päässä.

Vierailija
2/6 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos 13v on luotettava. No useimmat ovat. Jos se 2v ei ole sairas tai muuten erityisen vaativa, eikä saa mitään kauhukohtauksia vanhempien poistuessa paikalta. Jos matka kyläpaikalta hätiin ei kesta 10-15 minuuttia kauempaa. Jos 13v tuntee sen hoidettavan lapsen hyvin ja on halukas hoitamaan.

Ja siis ehdottomasti vain joskus, jonkun kerran. Ei jatkuvasti ja tiheään. Yksi kerta on seikkailu, useampi kerta on liikaa stressiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotiaana hoidin vastasyntynyttä pikkusiskoa kaikki iltapäivät koulun jälkeen, ellei ollut sairaalassa, kun se huusi 23h vuorokaudesta (maitoallergia). Sai äiti edes joskus nukkua. (Sisarusteni isä oli töissä. Työnarkomaani...)

En oo saanut traumoja, mutta nyt mun sisarukset joutuu vahtimaan mun muksujani, kun ei niillä vielä omiakaan ole ja mä kiristän niitä härskisti sillä, että mä hoidin niitä NIIIIIIIN paljon pienenä, että jotain korvausta otan menetetystä vapaa-ajasta ;D (Ei vaineen. Aika harvoin pyydän ja silloinkin yleensä maksan niille jotain vaivanpalkkaa)

Vierailija
4/6 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen mitä ylläolevat. Te tunnette lapsenne parhaiten. Itse jätän 14 vuotiaalle korkeintaan tunniksi sisaruksia välilä 2-8v

Vierailija
5/6 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on itsellä kaksi isosisarusta, mutta he eivät ole ollenkaan saamaa maata kuin tämä 12-v.

On hoitanut serkkujaan ja nyt myös meidän 2-v. iltatähteä. Kaikki käy jotenkin luontevasti ja "saa yhteyden" pikkulapsiin.

Eli riippuu toki persoonasta!

Vierailija
6/6 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläuskallan jättää oman 2-vuotiaani :) Itse tunnet parhaiten lapsesi ja tiedöt uskallatko jättää.