Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä tykkäisit jos juhlissa

Vierailija
22.11.2010 |

ei olisi kaikkea niin että jokaiselle riittää edes yksi pala vaan jos olisi esim 20 vierasta ja 6-8 erilaista makeaa kakkua, kutakin 6-10 palaa tarjolla?

Suolaista sitten reilusti lisäksi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulisi lähinnä vaivautunut olo

Vierailija
2/16 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia reiluja torttuja esim. vaniljakastikkeen kanssa, suklaakakkua, täytekakkua tms, ei tavallisia kahvikakkuja kuin ehkä 1-2.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ei otakaan kaikkea, vaan suolaisen jälkeen vain pieni pala makeaa ja sortimenttiä on sit todella valkata se parhain herkkupala. Voihan siitä valmiiksi leikatusta palasta leikata vielä pienemmän ja ottaa sit vaikka kahta.. Niin mä tekisin..

Vierailija
4/16 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vieraita 20. Siis jokaiselle ainakin 3 palaa, vaikka jokaiselle ei olisikaan jokaista lajia.

ap

Vierailija
5/16 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajattelisin, että en ota mitään. Jotenkin noloa, kun joku loppuu kesken.

Vierailija
6/16 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä uskaltaisi ottaa niitä mitä on vähän.

Vierailija
7/16 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valinnanvaraa ja olettaisin varmaankin, että jemmassa on vielä toiset kakut ja ottaisin ihan onnellisena. :) Niin ja jos olen jonkun kanssa (mies, lapsi), niin tod näk ottaisin esim. kahta palaa ja jakaisin ne puoliksi.

Mutta voithan tehdä pienempiä paloja?

Vierailija
8/16 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valinnanvaraa ja olettaisin varmaankin, että jemmassa on vielä toiset kakut ja ottaisin ihan onnellisena. :) Niin ja jos olen jonkun kanssa (mies, lapsi), niin tod näk ottaisin esim. kahta palaa ja jakaisin ne puoliksi.

Mutta voithan tehdä pienempiä paloja?

Vierailija
9/16 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömistä varten ne kai on tarjolle pantu eikä koristeiksi.

Vierailija
10/16 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennessä laske vieraiden määrää ja tarjottavien määrää ja mieti "hmmm, riittääköhän tästä minulle"... kyllä nyt vähän luottoa emäntään, että kahvipöydässä on tarjottavaa. Siksi jos nyt jotain ajattelisin ottaessani, niin että on varmaan toiset kakut jemmassa.

T: 11

Vierailija
11/16 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

makeaa tai muutakaan tarjottavaa tarvitse olla niin että kaikille riittää. Ihanaa, että on valinnan varaa. Jotain suosikkiherkuksi tietämääni vetonaulaa laittaisin ehkä itse tarjolle isomman määrän kuin muita.

Vierailija
12/16 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi jos vieraina kursailijoita.

mitä kakkua olit ajatellut?

Vierailija
13/16 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku maku jäisi maistamatta ;). eli itse laittaisin valmiiksi ihan pieniä paloja kutakin, sen verran, että joakiselle tulee vähintää pala jokaista.

Tosi kiva idea tehdä paljon erilaisia sinänsä!

Vierailija
14/16 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tulisi mieleenkään alkaa laskeskelemaan siinä että ei näitä varmaan riitä kaikille.

Vierailija
15/16 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kehuu kovaan ääneen, miten hyvää mansikkatorttu on ja muutama muu rientää maistamaan "missäs sitä mansikkatorttua olikaan, ai, se loppu..". "maistoitko tätä ihanaa torttua? en, se oli loppu." jnejne..

Minä emäntänä en missään nimessä järjestäisi tarjoilua, jossa kaikille ei riitä kaikkea.

Vierailija
16/16 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kuitenkin joku kehuisi yhtä laatua ja kaikki ryntäisi hakemaan ja sitten se olisi just loppu. Ja en raaskis ottaa oikein mitään, että toisillekin jää.