Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäidit: "vaatiiko" teidän miehet jatkuvaa positiivista palautetta siitä, että

Vierailija
22.11.2010 |

tuovat perheelle leivän? Ärsyttää, kun meillä mies tosiaan tekee "vaan" töitä, rätköttää suutuspäissään minulle, että saan vapaasti tehdä mitä haluan (juu, kaikki kotityöt ja kahden lapsen hoito) ja en "koskaan" kehu häntä, muualla kaikki kehuvat ja hän saa "jatkuvasti" positiivista palautetta. Ärsyttää tuo niin, etten sano koko asiaan yhtään mitään. Kotiäiti kehuu itse itseään, eipä sitä palautetta niin ulkopuolelta tule;-)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä taidat olla "vain" hoitovapaalla, eli pienten lasten äiti? Ja herranko mielestä pikkupiltit pitäisi laittaa 9 tunniksi päivässä hoitoon? Eikö hän toivo lapsille mahdollisimman parasta?

Meillä mies on kiitollinen siitä, että viitsin olla kotona ja hoitaa lapset eskariin ja kouluun, kuskailen harrastuksiin ja pesen pyykit, laitan ruokaa jne. Ei todellakaan valita siitä, ettei hänen tarvitse laittaa lapsille aamupalaa tai saattaa kouluun tai soittaa töihin ettei voi tulla kun lapset ovat kipeinä.

t. 9v kotona

Vierailija
2/5 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustellaan hyvässä hengessä, että pienten lasten paikka on kotona. Mutta sitten suutuspäissään sanoo jotain tuollaista hölmöä. Ja vaikka yritän asettua koko homman yläpuolelle, se risoo silti. Täytyyhän siinä puolet olla totta, että haluaisi vielä minunkin ylistävän häntä, vaikka minun näkökulmastani hän saa olla aikuisseurassa koko päivän ja sitä palautetta siinä päivän mittaan ja saa tosiaan olla töissä juuri niin pitkään kuin haluaa, samaten iltariennoissa. Ehkä kerran kuussa pyydän tulemaan kotiin noin kuudeksi, jos minulla joku erityinen meno. Mutta kun tuo ei ole koskaan sillä tavalla ollut lasten kanssa ja hoitanut kotia niin ei tiedä mitä siihen kuuluu. Iltapuhteina olen vielä täydentänyt koulutustani ja tehnyt pikkuprojekteja, hyvä minä:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies muistaa kehua jatkuvasti, miten hyvä olen, kun viitsin olla kotona lasten kanssa.Mulla on miestä korkeampi koulutus ja työelämässä ois sama palkka. Olemme päättäneet yhdessä, että lasten on parempi kotona. Mies on kiitollinen, kun hän on se, joka SAA käydä töissä.

Vierailija
4/5 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-mies oli just tollai vähättelijä kuspää.nykyinen ei koskaan vähättelisi.

Vierailija
5/5 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen kyllä varsinkin pms-aikana niin kiukkuinen, että minua on ihan turha vähätellä. Pidän kyllä puoleni ja sanelen samalla mitalla takaisin. Yleensä se on kilttiä poikaa sen jälkeen kun olen paasannut tasa-arvosta jonkin aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi