Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten kohottaa itsetuntoa?

Vierailija
22.11.2010 |

Minulla on huono itsetunto ja olen tiedostanut sen jo pidemmän aikaa. Muutamia itsetunto-oppaita olen lukenut, mutta ei ne auta kuin hetkeksi. Haluaisin itsetuntoni kohilleen, ennen kuin lapseni kasvaa liian isoksi. Haluaisin lapselleni terveen, hyvän itsetunnon, jotta hänen elämänsä olisi sen puolesta helpompaa.. Ja ilman malliani tämä tuskin onnistuu..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paraiten itsetuntoa nostaa kun saat onnistumisen kokemuksia jutuista jotka vähän pelottaa ja epäilyttää. Tyyliin, jee, uskalsin ja onnistuin!

Käsillä tekeminen on hyvä keino, sanovat monet. Käsillä tekeminen aiheuttaa ihmisessä hyvänolontynnetta ja jonkinlaista, syvääkin, tyydytystä. Sitä kannattaa harrastaa.

Ja lisäksi kannattaa aina työntää pois ne mieleen pulpahtelevat tunteet omasta huonommuudesta ja kyvyttömyydestä, sekä lopettaa vertailut toisiin ihmisiin. Keskittyä vain omaan elämäänsä ja tekemisiinsä.

Toisten ihmisten auttaminen auttaa myös itseä, että sitäkin kannattaa harrastaa eli tätä en tarkoittanut tuolla omaan elämäänsä keskittymisellä. Eristäytyminen on huono juttu, toisten seuraan hakeutuminen hyvä.

Vierailija
2/2 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa olikin monta asiaa jotka eivät ole edes käyneet mielessäni. Ongelmana onkin juuri huonommuuden tunne ja vertailu toisiin ihmisiin. Ajattelen liikaa sitä, mitä muut mahtavat minusta ajatella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi