Lahjoitatko tänä vuonna Joulupuu-keräykseen? Eli annatko lahjan köyhälle lapselle?
Kommentit (32)
Neljä pientä lahjaa haluan laittaa. Kaksi pienemmille (n. 6v.) ja kaksi isommille (n. 15v.).
satuin löytämään kaapista tarpeettoman uuden (muovit päällä) lelun. Laitoin sen sitten keräykseen. Itselläkin tosi köyhä joulu, joten ei olisi muuten ollut varaa ostaa uutta.
mä olen sitä mieltä, että sen parin euron liukurin voi melko varmasti jokainen perhe ostaa itsekin.. Mä itse annan joka vuosi pari 15-30 euron lahjaa. Eli jos antaa monta pientä lahjaa, olisi hyvä mielestäni antaa yksi arvokkaampi lahja yhdelle lapselle. Ja juuri mielellään jotain sen ikäisen hittijuttuja, kuten Legoja, Hello Kitty, Salama McQueen, Zhu Zhu Pets, Littlest Pet Shop, Barbie, Bratz jne. Näin ollen saaja kaikkein varmimmin on iloissaan lahjasta.
Mutta tämä siis minun mielipiteeni. Eli ei näissäkään asioissa pidä aliarvioida tai väheksyä köyhää, sitä tarkoitan. :)
Ehtiiköhän vielä? Ajattelin laittaa my little ponyn. Ja pojalllekin voisin ostaa paketin.
HArmittaa jos se ei mene oikeasti köyhälle...
Jos olisin rikas, laittaisin pleikkari 3 pelikoneen + pelejä :D Kukakohan päättää että mikä lahja annetaan kenellekin?
Ne työntekijät antavat varmaan parhaat tutuilleen.
Ja Helsingissä 20.12 asti.
Lisää päiväyksiä täällä: http://www.jci.fi/fi/projektimme/joulupuu/toteuttavat+kamarit/
Olen ollut itse järjestämässä tällaisia keräyksiä usein ja siellä on kysytty toiveita. Eivät ne toiveet (valitettavasti?) ole olleet liukuri, hiuspompula tai värikynät. Siis yksistään. Vaan ihan ne toiveet niillä lapsilla on samat kuin teidän omilla lapsillannekin eli usein noita edellä mainittuja hittijuttuja.
tänään 10 pakettia keräykseen! MM. autoradan, leikkiastioita, kirjoja, H&M:n hupparit teineille...
ollan viety joka vuosi leluja ja kirjoja ja laitettu rahaa. Se riittää.
yksittäinen satukirja liian vähän lahjaksi?
Sain joskus nipun (samoja) kirjoja, ja niitä olisi mukava laittaa eteenpäin.
yksittäinen satukirja liian vähän lahjaksi?
Sain joskus nipun (samoja) kirjoja, ja niitä olisi mukava laittaa eteenpäin.
Jos joku eimikääntunnettu, laittaisin mukaan vaikka pikkuautoja/hiuskoristeita.
mutta ottavat paketteja vastaan mielläpäin vasta tiistaista eteenpäin. Oma lahjani on n. 6-7 vuotiaalle. saisältää hansikkaat, kirjan ja koruja.