Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se joka ei ole valmis ottamaan vastamaan Down tai Turner lasta,

Vierailija
21.11.2010 |

ei ansaitse lasta ollenkaan.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no turner on hieman eri asia kuin down

Vierailija
2/21 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kuitenkin kaikilla on oma valinta omien mielipiteidensä kanssa, aina viikoille 24 asti, jos poikkeavuuksia ilmenee.

Ihmiset tuomitsee omien näkemystensä mukaan....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolme tervettä lasta ja testattu on ed.mainittujen varalla ja abortoitu olisi Down tai Turner.

Vierailija
4/21 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se ole mielestäni niin paha kuin downi. down on se pelottavin ja kamalin diagnoosi mitä voi saada.

Vierailija
5/21 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on kuitenkin lievimmästä päästä ja paljon vaikeampiakin syndroomia on.

Vierailija
6/21 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ryydyt jossain lähiössäsi omine mielipiteinesi.

minä en muuten siedä ylipainoisia. heidän tulisi maksaa kaikki terveydenhuoltokulunsa itse.

Vierailija
7/21 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samassa yhteydessä, aivan kuin ne vaikuttaisivat ihmisen elämään samalla tavalla. Ehei... Turnerista ei ulkopuolinen edes voi tietää, jos ei erikseen ole kerrottu. Down sen sijaan aiheuttaa ulkonäöllisten seikkojen lisäksi älyllisen kehitysvammaisuuden ja tuo lähes aina lisänään erilaisia sairauksia, usein vauvasta asti.

Minulla on perheessä down. Silti ja ehkä juuri sen vuoksi, olisimme abortoineet down-sikiön.

Vierailija
8/21 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se ole mielestäni niin paha kuin downi. down on se pelottavin ja kamalin diagnoosi mitä voi saada.

Eiko esim. anenkefalia, akardia, Potterin syndrooma, trisomiat 13 tai 18 ole kuitenkin aika paljon "kamalampia" kuin Downin syndrooma, jonka kanssa sentaan pystyy elamaan?

Ja Turnereista monet diagnosoidaan vasta isona lapsena tai aikuisena, koska monesti heissa ei ole mitaan muuta erikoista kuin lyhytkasvuisuus.

Ottakaahan vahan selvaa asioista...

Vierailija
9/21 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on perheessä turner-tyttö, mutta downin olisin tod.näk. abortoinut.

Vierailija
10/21 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kummityttöni on turneri, reipas eskarilainen.

Vaikeuksia on ja pienempi kuin kaverinsa, mutta voin sanoa, että asenne on tytöllä emempi kohdallaan kuin ikäisillään kavereilla.

On viivettä toki alueella jos toisessakin, mutta elämän ja taitojen oppimisen halu on puutteita suurempi.

Ja tuo tyttö tulee varmasti pärjäämään elämässään..

Vierailija
11/21 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kelpaa lapsi, niin olkoon ilman.

Vierailija
12/21 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se missä ei ole ihoa vaan pelkkä punainen liha ja toiseksi kamalin on down!

Vierailija
13/21 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska Turner tuskin on lääketieteellisesti pätevä syy rv 12 jälkeen tehtävälle keskeytykselle - toisin kuin down.

Ellei ap nyt tarkoita fraasillaan "ole valmis vastaanottamaan" esim. sitä että joku antaa Turner-vauvan antamista adoptioon?

Vierailija
14/21 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsia ansaittaisiin, miten sä voit kuvitella että joku narkkari-alkoholisti, joka synnyttää niitä joka vuosi/lapsi ja edellisetkin on huostaanotettu, voisi jatkaa tätä?

Vierailija
15/21 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapset täytyisi ansaita. Kuka olisi lapsen aroinen ja kuka sen päätöksen tekisi?

Vierailija
16/21 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisit, jos saisia Prader Willi lapsen? Se ei aina näy lapsivesipunktiossa ja voi tulla aivan yllättäen. Tällainen lapsi on on aina ylipainoinen. Inhoaisitko häntä ja haluaisitko maksaa kaikki hänen terveydenhoitomenonsa itse?

Vierailija
17/21 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllähän ap:n täytyy saada päättää kaikkien muiden puolesta kuka millaisenkin lapsen voi vastaanottaa ja kasvattaa. Lisäksihän lapset luonnollisestikin täytyy ansaita. Voitte siis lopettaa ehkäisyn käytön ja neuvoa tämän myös aikuistuville lapsillenne. Lapsiahan tulee sitten ja vain sitten kun sädekehä on kyllin kirkas ja lapsi ansaittu.

Vierailija
18/21 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisit, jos saisia Prader Willi lapsen? Se ei aina näy lapsivesipunktiossa ja voi tulla aivan yllättäen. Tällainen lapsi on on aina ylipainoinen. Inhoaisitko häntä ja haluaisitko maksaa kaikki hänen terveydenhoitomenonsa itse?

hän ei tunne olevansa kylläinen vaikka olisi juuri syönyt ison aterian.

Tällaisia ihmisiä pitää vahtia, etteivät söisi itseään hengiltä.

Vierailija
19/21 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei käytä kuin osan syödystä energiasta. Suurin osa varastoituu rasvaksi. Ei voi syödä kuin murto-osan normaalin ihmisen syömisistä ja silti lihoo sairaalloisesti. Inhoaisitko seiska tällaista lasta ja maksaisitko itse todelliset terveydenhoitokulut?

Vierailija
20/21 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäterveellisemmin kuin lihava. Mutta näiden roskaruokaa syövien liikkumattomien laihojen terveydenhoitokulut maksat tietenkin oikein mielelläsi?

vaan ryydyt jossain lähiössäsi omine mielipiteinesi.

minä en muuten siedä ylipainoisia. heidän tulisi maksaa kaikki terveydenhuoltokulunsa itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi