Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5 päivää Nutrausta takana, mitäs sit?

Vierailija
21.11.2010 |

Nyt on syöty Nutriletin 5 päivän quick start ja painoa lähtenyt vähän vajaa 3 kg. Tavoitteena -15 kg, mikä on aiemmin mulle ollut hyvä paino.

Mitäs av-raati suosittelee seuraavaksi?

Jatkanko uuden 5 pv paketin? Vai pelkät pirtelöt ja pidän kalorit reilusti alle 800? Vai alanko osapäivä Nutraukseen? Ajattelin, että vaihtaisin yhden pussin kevyeen ruokaan viikossa (eli 5 vko "pehmeä lasku"). Mutta pitäisikö silti laskea vielä kaloreita ja pysyä alle 800?

Älkää suositelko lenkkeilyä. Se ei ole mahdollista.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osannut ajatellakaan, et osanutrausta vois tosiaan tehdä myös osan viikkoa. Töissä menee mulla ihan helposti, kun ei ehdi ruokaa miettiä, mut viikonlopusin on paljon vaikeenpaa ku lapsille pitää kokoata kuitenkin (mies laittais vaan epäterveellisiä herkkuja).

Muista kokemuksia osanutrauksesta?

ENtä tostä 1200 kcal päivässä? Eiks sillon oo ihan hirvee nälkä? Nyt ku ei oikeestaan oo.

Vierailija
2/11 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhden tavallisen vähähiilihydraattisen päivällisen (salaattia, kanaa, kalaa), kun tulen töistä kotiin. Nyt olen ollut 2,5vk näin ja painoa on pudonnut 4,5kg. Normaalipainon sisällä pudotan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suht kevyeen, mutta normaaliin ja terveelliseen aamupalaan. Mikä mun tapauksessa voisi olla pari näkkäriä vermeineen

Vierailija
4/11 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vedin viime joulun jälkeen 3 kpl 5-päivän nutrikuuria kuukauden sisään. Viimisen aikana paino tippui enää puoli kiloa. Ensin lähtee nesteet ja ulosteet ja siinäpä sitten elää ummetuksen kanssa...

Jaa miksikö masennan sua? No, mä yritän itse tiputtaa painoa, eikä oikeasti ole yhtään motivaatiota. Ei yhtään. Mutta halusin kuitenkin kertoa, miksi viidessä päivässä voi lähteä se kolme kiloa...

Vierailija
5/11 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun maha on toiminut lähes normaalisti kun olen ottanut mitan pari Vi-Sibliniä. Mutta voihan asia vielä muttua...

Miten muuten 3 olet laihduttanut nyt? Mä kans pelkään et into katoaa, jos tulosta ei näy ei kuulu.

Tietääkö kukaan muuten miks quick startissa päivittäiset kalorit on vähän yli 800, jos kerran ketoosiin pitäisi olla juuri alle se 800?

Vierailija
6/11 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nappaan pussin kun himottaa hirveästi syödä eikä ole ruoka-aika.

En usko että pelkällä nutrilet-kuurilla kovin pitkälle pötkii. Mun probleema on nimenomaan mässyttäminen ja se pitäis saada kuriin. Painoa saa tippua hiljalleen vaikka vuoden ajan. Siten saa parhaat tulokset.

Vierailija
7/11 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä suolavettä, tulee ummetuskakat ripulina ulos alta aikayksikön.. :D

Vierailija
8/11 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ei paha hinta, kun lisäksi ei juuri muuta ruokaa tarvitse niinä päivinäå ostaa. Sit tietty josei saa mitään alas ni tulee kalliiks:)

Ei ne mitään herkkua oo, mut mulle oikeestaan helpompi niin.

ap

Vierailija
9/11 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ravintoterapeutin mukaan syödä 3 pakettia putkeen, eli käytännössä 3. Ne ekaks, sitten voit nutrata aina 3 pv, 4 pv tavallista ruokaa, 3 pv nutrausta. Näin voit tehdä loppuun asti, kunnes ylimääräiset kilot ovat hävinneet.

Mä pystyn nutraamaan vain max 2 pv viikossa, kun itsekuri on onnetonta. Mutta kyllä tälläkin tavalla on lähtenyt n 1 kg per kk vauhdilla, eli tänä vuonna 10 kg ja se on oikeesti jotain.

Vierailija
10/11 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ravintoterapeutin mukaan syödä 3 pakettia putkeen, eli käytännössä 3. Ne ekaks, sitten voit nutrata aina 3 pv, 4 pv tavallista ruokaa, 3 pv nutrausta. Näin voit tehdä loppuun asti, kunnes ylimääräiset kilot ovat hävinneet.

Mä pystyn nutraamaan vain max 2 pv viikossa, kun itsekuri on onnetonta. Mutta kyllä tälläkin tavalla on lähtenyt n 1 kg per kk vauhdilla, eli tänä vuonna 10 kg ja se on oikeesti jotain.

Vierailija
11/11 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö väh 5 krt päivässä mieluummin 6 krt päivässä.

Päivän ruokalistan ja -ajat teet etukäteen ja syöt, mitä olit päättänyt ja sen verran, mitä olit päättänyt.

Älä syö nälkään vaan syö kellon mukaan.

Vettä väh 3 litraa, osan voit korvata kivennäisvedellä, kahvi ja tee mustana on ihan ok lisäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan