Äitipuolen paikka vapaana lapsirakkaalle ja seksistä pitävälle isotissiselle naiselle.
Kommentit (17)
tuoda mukana 100 paria, koska ukon mielestä ne on kertakäyttökamaa. Ja omat harrastuksesi saat sitten unohtaa, rakastava äitipuoli on tottakai lapsenvahtina 6 iltaa viikossa että yh-isukki pääsee harrastamaan.
Rahaa sulla olis kans hyvä olla aivan helvetin paljon ja eihän haittaa että ukko juo joka ilta?
Ja saat varautua siihen että ukko on myöhässä joka kerta vähintään 20 min, ei muista sovittuja juttuja ja haisee aivan helvetin pahalle (joko paskalle tai hielle eikä haju lähde pesemällä).
Onnea matkaan, tuen sinua kaikin tavoin.
mutta onko sitä seksiä pakko harrastaa juuri sinun kanssasi. Taidan jättää väliin.
sarjakuvia, että ukko voi jumittautua talon ainoaa vessaan paskomaan ja lukemaan tunniksi joka kerta. Eikä sen hajuläjän jäljiltä voi vessaa käyttää ainakaan 2 tuntiin.
Lisäkysymyksiä? Neuvon kyllä miten pääset Turhapuron kanssa alkuun.
Ja anoppi on sitten yhtä omapäinen ja paksukalloinen mitä poikansa ja tekee mielestään aina oikein.
Sun tuleva ihgu ukkosi ei sitten uskalla äidillensä mitään puhua, saati olla erimieltä. Eikä Turhapuro ole viettänyt yhtään joulua eikä juhannusta erossa äidistään.
Turhapuron kanssa et saa itse seksistä yhtään mitään. En sitä edes naimiseksi kutsuisi, mutta voit kyllä itse koittaa.
Ja ukolla henki haisee, jos ei kaljalle tai punkulle, niin rehellisesti paskalle. Ja sen hammasrivistö on ällöttävän keltainen ja vino.
Voiks tolla haisevalla myöhästyjällä olla joku toinenkin - nyt vielä kolmatta haetaan?
joka katsoo niiden perään, kun isästä ei ole siihen. Ja isukillekin voi antaa välillä pimppaa,niin se ei sitten huuda ja raivoa lapsille kun kassit on tyhjät.
Äitipuolen paikka on auki.
torstai tai keskiviikkoilta. Silloin tuo mun lasten isä eli haiseva turhapuro on muka bänditreeneissä, niin se ainakin väittää.
joka katsoo niiden perään, kun isästä ei ole siihen. Ja isukillekin voi antaa välillä pimppaa,niin se ei sitten huuda ja raivoa lapsille kun kassit on tyhjät. Äitipuolen paikka on auki.
ne antamiset tapahtuu sitten saunan pesuhuoneessa lukkojen takana kun lapset kolistelee ovella ja yrittää päästä sisään. Pallien tyhjennykseen ei montaa minuuttia mene ja se on isukin käsitys naista tyydyttävästä seksistä. Mutta jos oot vähään tyytyväinen, niin laita sähköpostiosoitteesi, niin pistän ukon puhelinnumeron tulemaan.
ja veikkaan ettei ukko hirveesti vastaan laita...vähän suikkihoitoo,peppua ymsyms, itse yhdynnän kestolla ei väliä koska laukean todella nopeasti :p
pitääkö sitä ensin vähän säälistä stailata? Koko paketti tai ei mitään, turhapuro+ voimakastahtoinen 4,5v ja yöllä varmaan 10 krt heräilevä 1,5v kuuluu pakettiin.
18v moniongelmainen lapamatoteini + 15v ihan ok tytär ja se ainoa virallinen ex-vaimo, neuroottinen matonhapsuja suoristeleva siivoushullu, josta ei kylläkään ole viime aikoina ollut vaivaa, koska isommat kakarat eivät halua isäänsä tavata. Mutta varoitan jo valmiiksi, nämäkin kuuluvat turhapuropakettiin.
lapset olis kyllä tarvinneet äitipuolen.
mulla on kieroutunut huumorintaju,mutta naurattaa tää ketju! :D
mä en tarvi kiitos vaa turhapuroa,ku yhestä aikanaa pääsin eroon,ja mies multa jo löytyykin,kiitosta vaan!
mieheltä pitäis kysyy kanssa?