Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään kierukan käyttäjällä kierukka liikkunut osittain

Vierailija
21.11.2010 |

pois paikaltaan? Miten huomasit ja jouduttiinko koko kierukka vaihtamaan?

Itselläni kierukka taisi eilen tarttua tamponiin kiinni ja se kaiketi liikahti ( lankaa tuntuu paljon enemmän kuin ennen). Sain gynelle ajan ensi viikolle, mutta hirvittää maksaako taas yli 200€, jos laitetaan kokonaan uusi tilalle -tämä vasta laitettiin huhtikuussa tänä vuonna.

Ja tiedän ettei pitäisi käyttää tamponia, mutta se on ollut kahtena kovimmat vuodon päivänä jotenkin siistimpi vaihtoehto. Nyt taisin saada kalliin opetuksen asiasta :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuoden jälkeen menin vaihdattamaan ja kierukka löytyi vatsaontelosta.Leikattiin nukutuksessa pois.Viimeisen puolen vuoden ajan oireili vihlovalla kivulla silloin tällöin.

Vierailija
2/11 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on tullut kokonaan pois. Ihmettelin kun emättimeen pisteli kovasti. Tuntui kuin neuloilla olis pistetty. Menin sitten vessaan tarkastamaan mikä homman nimi on, niin kierukka oli poikittain emättimessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin juuri tänä aamuna tamponin laittoa, sillä vuotoa on. Kierukka laitettiin mulle torstaina ja ilmeisesti siitä alkoi jotenkin kuukautiset. Vuotoa siis on joka tapauksessa.

Jätänpä siis tamponit laittamatta...

Onkohan kuukuppi turvallinen kierukan kanssa?

Vierailija
4/11 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko käynyt mielessä, että ei ole olemassa yhtä, universaalisti parasta mahdolista ehkäisymenetelmää?

Toisille kierukkaa sopii aivan mahtavasti. Itse en voi käyttää pillereitä, rengasta, kapseleita enkä kuparikierukkaa. Vakituisessa parisuhteessa kondomit käyvät vain hermoille. Jääkö jäljelle jokin muu vaihtoehto, jos ei seksistä pidättäytymistä lasketa? Olen ollut tyytyväinen kierukankäyttäjä jo vuoden. Ei menkkoja, ei vaivoja. Tuollaiset viisastelut eivät hyödytä ketään.

Vierailija
5/11 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

gyne sanoi kierukkaa laittaessa ettei kuppiakaan suosittele, alipaine voi vetää kierukan pois paikaltaan.

Mietin juuri tänä aamuna tamponin laittoa, sillä vuotoa on. Kierukka laitettiin mulle torstaina ja ilmeisesti siitä alkoi jotenkin kuukautiset. Vuotoa siis on joka tapauksessa. Jätänpä siis tamponit laittamatta... Onkohan kuukuppi turvallinen kierukan kanssa?

Vierailija
6/11 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukka ei oo paras mahdollinen ehkäisymenetelmä...

Migreenitaipumuksen takia en halua hormonaalista ehkäisyä enkä vielä sterilisaatiota. Eka kierukka oli paikoillaan 5 vuotta ilman ongelmia ja nyt omaa tyhmyttäni lähdin poistamaan tampoonia kun se oli vielä kuiva ja heti huomasin mokani.

Mitä ehkäisyä viisaudessasi suosittelisit?

Vierailija
7/11 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ei auta muu kuin käyttää siteitä. Ostinkin niitä jo varuiksi. Olin ihan hämmentynyt kaupassa sidehyllyn edessä. En ole varmaan yli 10 vuoteen käyttänyt siteitä, joten valikoiman laajuus ym. hämäsi paljon :D

Vierailija
8/11 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuvuotojen jälkeen menkat ovat tosiaan jääneet kokonaan pois, eikä suojaksi tarvitse kuin pikkuhousunsuojaa silloin tällöin. Ei siis tarvitse stressata siteen käyttämisestä :)

Vierailija
9/11 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoto tosin on siltikin aika vähäistä, joten nytkin käytössä vain hyvin ohut side.

Vierailija
10/11 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan, voiko rajulla seksillä saada kierukan siirtymään? Mulla on todella outo tunne tuolla jossain sisällä, ei mitään kamalaa pitoa tai kipua, mutta ei kai siellä pitäisi mitään tuntua....

Vierailija
11/11 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan, voiko rajulla seksillä saada kierukan siirtymään? Mulla on todella outo tunne tuolla jossain sisällä, ei mitään kamalaa pitoa tai kipua, mutta ei kai siellä pitäisi mitään tuntua....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän