Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miten miehesi reagoi jos ajat posliiniksi?

Vierailija
21.11.2010 |

Tein parisuhteemme aikana nyt niin jo toisen kerran, eikä taaskaan mitään vaikutusta :(

Kerroin, että olen ajanut posliiniksi, niin mies vaan hymyili ja sanoi, että kelpaat mulle sellaisena kun olet, ei tarvi posliiniksi ajaa, koska ei hän seksin aikana sinne alas katsele, sama se, miltä siellä näyttää.

Joo, ei ole suuseksiä meillä miehen antamana, eikä koskaan myöskään sormeta...

Miten teillä muilla, onko kuinka yleistä, että mies ei ole moksiskaan jos ajaa posliiniksi?

Ei halunnut edes tavallista seksiä, ei mitään. Olin tosi pettynyt. Taitaa nää posliinikokeilut kyllä loppua tähän.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halunnut edes tavallista seksiä, ei mitään. Olin tosi pettynyt. Taitaa nää posliinikokeilut kyllä loppua tähän.

Hyökkäisitkö itse miehesi kimppuun villinä himosta ihan vain siksi, että herra ilmoittaisi ajaneensa posliiniksi? Huoh, ihan sama kun naiset kuvittelee (täältäkin luettu), että jos he vähän pikkareillaan venyttelevät puolihuolimattomasti, niin miehen pitäisi kiihottua siitä näkemästä yltiöpäiseen kiimaan. Jos nainen on tuttu näky vaatteet päällä tai "seksikkäissä" alusvaatteissa, niin se visuaalinen ärsyke ei vaan riitä sytyttämään.

Vierailija
22/31 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi, että haluaa aikuisen naisen, eikä mitään teinipelleä.

Normaalisti siis siistitty malli. Mutta päätin kokeilla kun kerta kaikilla av.n mukaan on ja miehet on aivan intopinkeenä panemassa posliinipillua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei oikein enää ihmetytä =)

Vierailija
24/31 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei oikein enää ihmetytä =)

Täällä tulee 15v. eli silloin kun odotin esikoista luovuin karvoistani kokonaan(( Ja mieheni kyllä on tykännyt koko ajan, kuten itsekin!

Vierailija
25/31 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä ihan liian suuret luulot omasta seksikkyydestään ja ulkonäöstään, tosiaan yhtä vähän se sun vähemmän ajeltu malli kiinnostaa miestäsi monen vuoden jälkeen kuin sinua kiinnostaisi miehen vastaava. Siis että jos olette tähän mennessä paneskelleet jotain 500 kertaa niin ei se yksi posliini kesää tee. Jos se taas olisi kiinni 18- vuotiaassa isotissisessä blondissa niin varmaan kiinnostaisikin.

Vierailija
26/31 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin kerran ohimennen, että mitä mieltä hän on posliinista ja totesi, että eikö se sänki pistelisi kovasti...

Vierailija
27/31 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin kerran ohimennen, että mitä mieltä hän on posliinista ja totesi, että eikö se sänki pistelisi kovasti...

Mutta luultavasti myös kiinnosti nähdä se...

Vierailija
28/31 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta luultavasti myös kiinnosti nähdä se...

Enpä todellakaan usko. Ei kaikille miehille seksi ole se kaikesta tärkein, vaan läheisyys ym...

Vierailija
29/31 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka lopputulos oli siisti, näpytön ym. Tykkää ennemmin sellasesta siististä kapeasta karvakiitoradasta.

Vierailija
30/31 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosin laiska ajamaan karvoja, joten aina kun ajan posliiniksi, mies yllättyy iloisesti :) Suuseksiin ei ole vaikutusta, sitä saan aina.

Vierailija
31/31 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tykkää posliinistani :) Minulla on ollut suhteemme alusta alkaen melkeenpä posliini. Välillä on joitakin erilaisia kuvioitakin ollut, ja kaikki niistä kelpaa.

Enemmälle karvoitukselle sanon itsekkin ei, ja tämä pätee myös mieheni kohdalla. Hän ei tykkää karvaisista naisista, joilla puskat rehottaa miten sattuu. Enkä itsekkään pidä miehistä joilla karvat rehottaa. Meillä mieluummin posliinina, kiitos ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi