Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras tapa löytää parisuhteesta taas se ilo?

Vierailija
20.11.2010 |

Jos tuntuu ettei mikään ole "enää niinkuin ennen" vai onko se koskaan ollutkaan. Jos kaikki kyseenalaistetaan ja joutuu olemaan koko ajan puolustuskannalla ja perustelemaan selittelemään... Mikään ei enää naurata, niin mikä on se paras tapa saada "ilo irti"?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua auttaa

Vierailija
2/3 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on kyllä todella harvoin, noin kolme kertaa vuodessa.ja muuten olemme lapsissa kiinni kaikki illat ja viikonloput. Menimme myös pariterapiaan minun aloitteestani, yksi kerta käyty vasta. Minulla alkaa turhautumista, En kuitenkaan haluaisi pelkkään kyllästymiseen ja turhautumiseen lopettaa perhettä, kun isompia ongelmia ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei pura kaikkea huonoa tuultaan puolisoon. Eli kun yrittää olla iloisella mielellä toisen seurassa, se auttaa kummasti. VÄlillä menee koko ilta pilalle, jos oon kiukkuisena vastassa, kun toinen tulee töistä.

Eli kannatta hakea sitä yhteistä huumoria, jolle joskus on naurettu; sanaleikit, ilmeilyt tms.

Me ei päästä mihinkään ilman pieniä lapsia, sukulaiset ei jaksa hoitaa ja muilta ei kehtaa pyytää apua. Kahden saa olla sit kun lapset nukkuu. Menee se näinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan