Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"En pese koskaan kotimme lattioita kun ne eivät likaannu..

Vierailija
20.11.2010 |

kun valitsimme tummaa materiaalia lattiapintoihin" kertoi eräs perheenäiti kerran! Voi pyhä yksinkertaisuus, voiko aikuinen ihminen kuvitella että se lika ei ole siellä tummassa pinnassa kun sitä ei niin helposti huomaa.

Mä moppaan lähes päivittäin meidän keittiön lattian joka on valkoista kiiltävää laattaa koska siinä HUOMAA niin selvästi kuinka likaiseksi lattia meneekään päivän aikana.

Hirveitä possuja on maailma täynnä.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ole tarvetta mopata lattiaa päivittäin vaikka 1v syökin itse ruokansa, ei sitä nyt niin paljon lattialle lentele. Laminaattia nyt ei muutenkaan pestä samalla tavalla kuin laattalattiaa, mutta silti ihmettelen, kuinka ihmeessä saatte niin paljon sotkua aikaan?

Kyllä siinä tummassakin lattiassa lika näkyy, huono valaistus täytyy olla vikana, jos ei koskaan näy mitään likaa lattialla, varsinkin lapsiperheessä.

Vierailija
22/33 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten sotkujen lisäksi, joten siivota saa useamminkin kuin kerran viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tiedän kyllä, että lattiat likaantuvat. Itse tykkään puhtaudesta tosi paljon, mutta en ole valmis käyttämään kaikkea vapaa-aikaa siivoamiseen.

Meillä on kyllä kohtuullisen siistiä, tavarat paikoillaan ja imuroidaan yleensä vähintään joka toinen päivä. Kun olin äitiyslomalla, moppasin alakerran lattioita joka päivä, mutta nyt työssäkäyvänä en ole valmis samaan.

Vierailija
24/33 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä tummaa...

Vierailija
25/33 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattiat mopataan päivittäin, jos lattialta syödään. Muussa tapauksessa moppausta voi harrastaa silloin, kun siltä tuntuu.

Meillä on lautasia,joten ei lattian tarvitse olla nuolemispuhdas eli en käytä aikaani turhaan siivoamiseen.

Vierailija
26/33 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä meillä koskaan ollut mitenkään likaista, äiti huolehti aina että lattia on kuitenkin siisti. Pari kertaa päivässä lakaistiin murut ym. pois ja imuroitiin noin kerran vkossa.

Vierailija
27/33 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti??? Meillä pestään keittiön lattiat kerran vuodessa. Älytöntä mopata koko päivä. Ei ihme, että on taloissa kosteusvaurioita, tsiisus!

Vierailija
28/33 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienon vanhan parketin ja ohjeet oli että sitä ei sitten saa mopata. Pelkkä kuivalla liinalla pyyhkiminen riittää.

Tosin luulen, että meidän siivooja moppaa sen kerran kuussa. En ole kysynyt, mulle se on aivan yks ja sama.

Vierailija
29/33 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. eteisen ja keittiön lattioita säännöllisesti?!

Eteiseenhän tulevat kaikki kusijäljet juna-asemien lattioilta, koiranpaskat ja syljet...YÖÖÖÖÖK! Mä ainakin nostan kengät heti kenkätelineelle ja suihkautan eteisen lattialle pesuainetta ja pyyhkäisen vähintään talouspaperilla pahimmat paskat...

Vierailija
30/33 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jotain vikaa, jos pitää mopata joka päivä!

Vaikeelta kuulostaa sellainen elämä :(

Vierailija
31/33 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka huoneessa parketti, ainoastaan kylpyhuone, vessa ja sauna ovat kaakelilattiaa. siis myös eteinen, keittiö jne ovat laadukasta parkettia.

sitä EI SAA mopata. Mies imuroi noin 1-2 kertaa viikossa, itse vihaan imurointia. Jos asuisin yksin, lakaisisin vain. Parketin voi pyyhkiä hyyyvin nihkeällä mikroliinalla ja käyttää parketin puhdistusainetta siihen.

Jos meillä tippuu lattialle jotain, se nostetaan ylös. Roskat kerätään roskiin.

Jos ruokaa mennään syömään muualle esim. telkan ääreen tai koneelle, otetaan aina lautasen alle pieni tarjoitin. Meillä on useita tarjottimia tähän tarkoitukseen.

Vierailija
32/33 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. eteisen ja keittiön lattioita säännöllisesti?!

Eteiseenhän tulevat kaikki kusijäljet juna-asemien lattioilta, koiranpaskat ja syljet...YÖÖÖÖÖK! Mä ainakin nostan kengät heti kenkätelineelle ja suihkautan eteisen lattialle pesuainetta ja pyyhkäisen vähintään talouspaperilla pahimmat paskat...

Pyyhkiikö teillä jokainen sisääntullessaan jälkensä pesuaineella?

Vierailija
33/33 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin pärjätään,ei me mitään sikoja olla. vaan siistejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi