TV-sarja, jonka haluaisit takaisin televisioon?
Itse toivoisin, että Daria näytettäisiin taas... Tuli ykköseltä 1997-2001 ja on yksi parhaimmista piirrossarjoista koskaan... :)
Kommentit (46)
...Tai joku sen tapainen nimi, siinä oli poika nimeltä Caleb ja joku ilkeä sheriffi kai siinäkin. Tapahtui jossain New Orleansissa tai sielläpäin... Tuli noin 8-10v sitten. Muistaakohan kukaan muu?
Se poika puhui ovelalla murteella. Sheriffiä näytteli Gary Cole. Sarjan nimi oli Piru Irti.
joku minkä nimeä en muista, mutta siinä joku mieslääkäri perheineen muutti jonnekin pikkukaupunkiin, jossa oli jo toinen lääkäri ja siitä tuli jotain kilpailua. Sellainen draamasarja se oli.
Kahdesta miehestä,jotka jako kimppakämpän ja se tumma yritti iskeä yläkerran naapuria... MIKÄ SEN NIMI OLI?!!
Vaikka ei se varmaan enää säväyttäisi samalla tavalla kuin 70-luvun alkupuolella.
ainakin että ne tyypit olivat ihania (silloin):)
joku minkä nimeä en muista, mutta siinä joku mieslääkäri perheineen muutti jonnekin pikkukaupunkiin, jossa oli jo toinen lääkäri ja siitä tuli jotain kilpailua. Sellainen draamasarja se oli.
Muistan ton, en vaan saa millään nimeä päähäni
Kahdesta miehestä,jotka jako kimppakämpän ja se tumma yritti iskeä yläkerran naapuria... MIKÄ SEN NIMI OLI?!!
Todella hauska!!
Dallas ja Dynastia on ihania. Paska kun ei näy antennitaloissa mtv sarja :/
Piru irti? oli ihana kans.
Sitte muistan jonku britti komedian missä oli erilaisia sketsejä. Ainakin laihdutus ryhmästä ja sitten oli ihan pimeä talo missä asui vanhemmat aikuisen poikansa kanssa ja muistaakseni aina tappoi sinne astuneet ihmiset tai jotain? Tuli neloselta muistaakseni.
Elämä voittaa (Life goes on), jossa oli Down-poika perheessä.
Babylon 5 oli myös hyvä.
Enkeli maantiellä.
Little Britain? Omistan ne dvd:llä, mutta on varmaan tullut joskus tv:stäkin. Siinä on ainakin tuo laihdutusryhmä.
Piru irtihän oli se sarja jota tarkoitin!
Olen se joka arvuutteli pirua merrassa, en muista numeroa.
En muista tarkemmin. Oliko siinä kaksi veljestä, hyvä ja hulttio?
Muistan ton, en vaan saa millään nimeä päähäni
muistaako joku minä vuonna se tuli? 70 vai 80 luvulla?
On tullut melkein joka vuos uusintana,viimeks tänä vuonna.
Mä tykkäsin sellasesta kuin sydän toivoa täynnä.
Vaikka ei se varmaan enää säväyttäisi samalla tavalla kuin 70-luvun alkupuolella.