Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi itku =(

Vierailija
20.11.2010 |

Mulla on niin huijattu olo!

Mies kysyi jo monta viikkoa sitten, että onko ok jos lähtee tänä viikonloppuna poikien kanssa mökille. Mulle ihan ok ja oli kiva kun kerrankin ilmoitti ajoissa!

Tänä aamuna sitten lähtöä tehdessä tulikin ilmi, että sinne mökille tulee 6 miehen kaveria ja yhden miehen virolainen vaimo ja tämän 6 kaveria!

Eli mun mies on jossain perähikiällä kuuden virolaisen huoran kanssa!

Mun mielestä tässä on joku koira haudattuna kun tällänen pikkuinen yksityiskohta kuin yhden kaverin vaimo seurueineen unohtuu mainita!

Että voi ihmistä ottaa pattiin!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

virolainen vaimo ja 6 kaveria..

keksi parempi ensi kerralla pliis.

Vierailija
2/6 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi eihän sulla ole mitään hätää. Ei palsta mammojen miehet käy vieraissa, eikös se niin mene?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pikkukohdan" mainitsematta niin sais jäädä koko helvetin mökkireissu. Tekisin selväksi että sinne jos menee niin minä ja lapsi ei olla kotona enää kun takaisin tulee. Kuulostaa tuo kyllä oudolta, oikein tasaluku miehiä ja naisia. Miten tuo kohta sit tuli ilmi? Möläyttikö joku muu vai miehesi?

Vierailija
4/6 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pikkukohdan" mainitsematta niin sais jäädä koko helvetin mökkireissu. Tekisin selväksi että sinne jos menee niin minä ja lapsi ei olla kotona enää kun takaisin tulee. Kuulostaa tuo kyllä oudolta, oikein tasaluku miehiä ja naisia. Miten tuo kohta sit tuli ilmi? Möläyttikö joku muu vai miehesi?

ukkokööri oli tossa meidän pihalla ja miehen yksi kaveri sanoi ääneen, että "xxx ja sen kaverit tulee kaupan kautta".

Pyysin sitten miehen vielä sisälle ja kysyin, että mitä ihmettä! Hän sitten vastasi, että tämän kaverin vaimon ystäväporukka tuli viikonlopuksi tallinnasta suomeen ja halusivat lähteä mukaan eikä kaveri ollut kehdannut kieltää kun kuulemma niin harvoin täällä käyvät.

Mitään syytä ei kuulemma ole mustasukkainen, mutta... Jotenkin mahdotonta ajatella, että tässä ei ois jotain suurempaa suunnitelmaa takana =(

ap

Vierailija
5/6 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllähän tuo oudolta kuullostaa vaikka olisi suomalaisiakin naisia tulossa, ilman että etukäteen kerrotaan asiasta vaimolle.

Vierailija
6/6 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä juu siltä että on joka ukkoa varten omat typykät varattuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme