Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintojen kasvu raskaana?

Vierailija
19.11.2010 |

Mitenkäs se rintojan kasvu raskaana menikään? Yleensä ympärystä tulee lisää ja kuppikoko suurenee 1-2 tai enemmänkin, mutta missä vaiheessa se suureneminen tapahtui?

Mulla on lähtötilanteessa 80 D ja tuntuu että pikkuhiljaa pitäisi siirtyä 85 ympärykseen ja ehkä D-kuppikokoon. Viikkoja on 12+ jotain.

Muistan, että synnytyksen jälkeen sairaalassa rinnat pamahtivat oikein kunnolla, mutta miten ne tässä raskausaikana? Tuliko kasvu alussa vai lopussa vai tasaisesti vähän lisää?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan voi mennä. Mulla kasvoi heti yhden kuppikoon jo ennen positiivista testitulosta, koko ajan lisää raskauden edetessä ja sairaalassa sitten ihan hirveesti vielä lisää, mikä onneksi poistui parissa viikossa. Kun synnytyksestä on 2-vuotta mennyt niin rinnat on yhtä kuppikokoa suuremmat.

Vierailija
2/4 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksen jälkeen, eli kun maito nousi rintoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska raskausdiabeteksen takia aina laihdun raskaana ollessa. Ekaa odottaessa ostin imetysliivit puolivälissä raskautta siskon neuvosta, kun omat normaalit tuntui kurjalta päällä, mutta ne oli sitten liian suuret.

Toisaalta mieluummin vähän isot kuin liian pienet imettäessä mielestäni.

Vierailija
4/4 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei tarvitse heti ostella uusia liivejä. Mulla lähtötilanne oli 80E/80F ja loppuraskudesta vatsa oli niin korkealla että ostin 95F:t ja olisin tarvinnut vielä sitäkin suuremman ympärysmitan(olivat suurimmat, mitä siihen hätään löysin). Synnytyksen jälkeen kannattaa sitten hakea erikseen kunnon imetysliivit, joihin voi sijoittaa enemmänkin. Itse ostin nuo loppuraskauden liivit tarjouksesta, koska tiesin, että niiden käyttöikä tulee olemaan 2-3kk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän