Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmiä pitää kysellä... Koirasta kyse...

Vierailija
19.11.2010 |

Tosin ei ole vielä ja toivottavasti ei piiiitkään aikaan ajankohtainen, mutta kuitenkin asia tuli mieleeni... Ja EI kiitos mitään AV-mammojen idiootti vastauksia!!!

On siis koira kerrostalossa, kun ja jos koira kuolee luonnollisen äkkikuoleman, jota ei siis sairauksien vuoksi piikkiä tule kyseeseen, niin mihin kotona/kerrostalossa kuollut eläin viedään/laitetaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehtiin tuhkaa. Eli ei sellaisenaan haudattu mihinkään.

Nykyinen koira jos kuolisi, niin soittaisin luultavasti eläinlääkärille, eivätköhän ne tiedä.

Vierailija
2/4 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai haudataan itse eläintenhautausmaalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tosiaan tullut mietittyä tällaista.

Tarkoitatko siis miten se hävitettäisiin? Itse haluaisin tuhkata ja haudata koirani itse, joten ottaisin yhteyttä lemmikkejä tuhkaavaan firmaan. Jos tosin olisi viikonloppu eikä em. firma auki, niin luulisin että soittaisin sitten eläinlääkärille, josko heille saisi viedä pakastettavaksi, mahtaisiko olla tilaa. Voisin kuvitella että ottaisivatkin jos tilaa suinkin on (saavat rahaa ilman toimenpiteitä).

Ellei halua tuhkata vaan vain hävittää ruumiin, niin kai sitäkin voisi kysyä ell-asemalta, voisiko jättää muiden lopetettujen eläinten kanssa poltettavaksi maksua vastaan.

Vierailija
4/4 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittavat sieltä tuhkaamoon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi