Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten paljon leikitte lastenne kanssa lattialla?

Vierailija
18.11.2010 |

Mulle tulee välillä syyllinen olo kun en perushoidon lisäksi meinaa jaksaa enää leikkiä taaperoideni kanssa lattialla. Saatan vaan katsella tv.tä ja istuskella siinä,kommentoin jotain kun pentu kantaa leluja, tai juttelemme mieheni kanssa ja lapsi, kohta kaksivuotias touhuaa omiaan. Tietty joskus luen ja laulan jotain laululeikkejä, rakentelen palikoilla. Mutta usein ei jaksa eikä ehdi. Miten paljon muut leikitte ja viihdytätte lapsianne?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itse asiassa sitä jopa hyvänä että oppivat keksimään leikkinsä itse.

Vierailija
2/4 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ihan sama juttu. onneksi viihtyy kyllä yksin puuhissaan.

Yksi päivä leikin tosi intensiivisesti lapsen kanssa ja mies kanssa komppasi. Oli kyllä tosi iloinen ja selitteli juttujansa innoissaan. Ei raivareista tietoakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla kun lapsen kanssa väsättiin palapeliä tai duplotornia.Tai piirrettiin yms.

Mutta kyllä mun lapsista jokainen on leikkinyt myös itsekseen.

Kun olivat pieniä, osa olohuoneesta oli leikkimistä varten, lelukorit nurkassa jne. Vähän kun kasoivat , siirtyivät yläkerranleikkihuoneeseen touhuamaan

Vierailija
4/4 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus innostun rakentamaan majaa ja leikkimään inkkaria. Hyppyytän kyllä joka päivä molempia lapsia (2v ja 1v), autan palapelien teossa ja laitan leikkejän alulle. Joskus sitten innostun pitempään leikkiin, mutta en joka päivä.

Meillä isä leikkii lasten kanssa paljon. Se on hänen tapansa olla lasten kanssa.