Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh. Enneuni toteutui taas.

Vierailija
18.11.2010 |

Olen kuukauden ajan nähnyt taas vaihteeksi enneunia ja tapasin äitini eilen ja hän sanoin yhden serkkuni kuolleen syöpään (kyseinen serkku on mua melkein 40 vanhempi eikä hirveesti pitänyt yhteyttä muihin kuin sisaruksiinsa).

Viimeeksi näin isäni hautajaiset unessa ja puoli vuotta tuosta unesta, istuin samassa siunauskappelissa kuin unessa..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hyvin todennäköisesti joku tuttu kuolee puolen vuoden sisällä. Minäkin näen joskus unta töistä ja -kappas- seuraavana päivänä menen töihin= enneuni.

Vierailija
2/14 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hyvin todennäköisesti joku tuttu kuolee puolen vuoden sisällä. Minäkin näen joskus unta töistä ja -kappas- seuraavana päivänä menen töihin= enneuni.

oli kunnossa, kunnes tuli käänne pahempaan..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtui puoli vuotta ennen kyseistä tapahtumaa?

Lisäksi maapallolla on 6,5 miljardia ihmistä, jotka näkevät joka yö useampaakin unta. Joku prosentti herää sopivasti muistaakseen unensa. Joka yö miljardit ihmiset näkevät painajaisia erilaisista luonnonkatastrofeista, onnettomuuksista ja niin edelleen, koska ihmisen aivot harjoittelevat sillä lailla kiperistä tilanteista selviämistä. On se nyt kumma, jollei koko ajan sattuisi niin että uni ja jokin tapahtuma osuvat vaan sattumalta samalle päivälle, viikolle tai puolelle vuodelle.

Vierailija
4/14 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt mutta haloo!

Vierailija
5/14 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsena enneunia gerbiilieni poikimisesta ja näin unta että kuukautiset alkaa, heräsin helpottuneena että se oli vain uni mutta ne alkoikin samana päivänä, spooky.

Vierailija
6/14 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt mutta haloo!

Minkä mä vittu sille voin, jos mä näen enneunia. Olen nähnyt lapsesta asti. Ja yleensä ne ovat koskeneet jonkun ihmisen kuolemaa.

Ja kyllä, isäni syöpä todettiin muistaakseni elokuussa (tästä on siis jo monta vuotta aikaa) ja näin unen muutaman viikon päästä.

Ja mä olen myös lapsesta asti osannut "ennustaa" raskauden. Eli olen tiennyt raskauden, vaikkei kyseinen nainen ole kertonut siitä vielä kellekkään..

Mutta ei tarvi uskoa. Mä olen ollutkin koko elämäni friikki ja sellaisena pysyn.

ap

Vierailija
7/14 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enneunia aktiivisesti näkevä. Ollaan yhdessä frikkeejä :)

Vierailija
8/14 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä mä vittu sille voin, jos mä näen enneunia.

Vierailija
9/14 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä olen myös lapsesta asti osannut "ennustaa" raskauden.

Vierailija
10/14 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisistä näkee unta läheisensä kuolemasta muutama viikko syöpädiagnoosin jälkeen. Itse asiassa ihan takuulla 99,999999% ihmisistä näkee noita unia yhä uudestaan, muttei vain muista niitä enää aamulla tai koskaan tiedä moista uneksineenkaan. Sitten joku torvelo herää kesken unen ja loppu on historiaa.

Vierailija
11/14 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enneunia aktiivisesti näkevä. Ollaan yhdessä frikkeejä :)

Ja tuosta raskaus jutusta. No tuskinpa se nyt on yleistä, että toinen huomaa raskauden, kun toinen on ihan alku metreillä eikä edes vatsakaan pullota!

Mutta nyt tämä friikki lähtee nukkumaan!

Vierailija
12/14 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/14 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohtaa tuossa aloituksessa oli toteutunut enneuni? Ap kirjoittaa sekavasti.

Vierailija
14/14 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli vuonna 2010.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi