Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko raskausmaha näkyä jo viikolla 11-12?

Vierailija
18.11.2010 |

Vai kuvittelenkohan vain..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletettavasti vatsasi on vain turvoksissa =)

Vierailija
2/7 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki se tuleva vauva on vielä todella pieni, mutta turvotusta se voi tuoda mukanaan paljonkin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläni näkyi jo ennen raskausviikkoa 10. Itselläni on näkynyt vasta paljon paljon myöhemmin.

Vierailija
4/7 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri oli tuijotellut vatsaani samana päivänä kun olin np-ultrassa mutta ei ollut vielä kehdannut kysyä asiasta. Ja pullea olen vatsasta ihan luonnostanikin.

Vierailija
5/7 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sikiö vielä onkin todella pieni. Itse olen noilla viikoilla kahden nuoremman kanssa joutunut vaihtamaan jo äitiyshousuihin, kun omat alkoi kiristää liikaa. Ja lopussa olenkin ollut sitten aivan valtava.

Vierailija
6/7 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen nyt 12 viikolla ja ihan selvä pömppis, jos ois kesä eli toppi tai tiukempi t-paita päällä nii en pystyis salaa tätä enää. ultran mukaan vauva on nyt 6,4 senttiä pitkä, ja onha kohtukin varmaan sitten jo 8-9 senttiä joten näkyyhän tuo. normaalisti mulla ei ole mahaa vaan aika hoikka joten heti pullottaa. ja odotan kolmatta joten senki takia kohtu pullahtaa nopeemmin. akasta mul näky vasta 16-17 viikolla.

Vierailija
7/7 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt menossa rv 12 enkä voi käyttää enää esim. normaalifarkkuja. Vatsa on pömpöllään ja minulla on eteenpäin kallistunut kohtu, minkä vuoksi vatsa tulee aikaisemmin esiin ja tulee aivan valtavaksi. Tai niin ainakin kävi kahdessa aiemmassa raskaudessa...

Esikoista odottaessa puin mammahousut ensimmäisen kerran päälle rv 11, vaikka olin silloin 7kg laihempi (painoindeksi 22) kuin nyt.