Mua ärsyttää kun mies on seurassa ujo maahantuijottelija.
Ja puhuukin niin hiljaa, että mun pitää tulkkina toimia.
Eikä äidilleensäkkään uskalla sanoa vastaan.
Kommentit (24)
Miten sä sitten olet lähtenyt sellaisen miehen kelkkaan, joka ei saa suutaan auki? Voi tietenkin olla, että vain kuvittelen naisten kaipaavan puhettakin, koska itse en ole niin komea tai varakas että saisin naisseuraa olemalla tuppisuu.
Mutta oikeasti: ujous on aika kurja vaiva aikaihmisellä. Onneksi sosiaalisia taitojakin voi harjoitella.
Suuta ei vaan saa auki ja vain tiettyjen ihmisten kanssa voin vapautua.
Ainakaan siitä valittaminen EI helpota, täytyy rohkaista.
Mies on todella ujo, ja mumisee vaan vastaukseksi, jos häneltä jotakin kylässä ollessa kysytään.
Ei tuo kuitenkaan minua haittaa. Ehkä vähän ärsyttävää, mutta rakastan miestäni sellaisena kuin hän on, hän on vain ujo! :)
miten ihmeessä teille suhde on syntynyt....
haluaisitko että olisi mieluimmin joka tytölle silmää iskevä, flirttaileva supliikkimies, joka ampuu vitsiä ja small talkia niin että se käy esileikistä?
tuskin! ole kiitollinen..
ihan tutkimustenkin mukaan uskoliisa. Ne supliikkimiehet pettää todennäköisemmin. Jokaisessa on omat huonot puolensa, esim piheys, laiskuus jne.
ihan tutkimustenkin mukaan uskoliisa. Ne supliikkimiehet pettää todennäköisemmin. Jokaisessa on omat huonot puolensa, esim piheys, laiskuus jne.
Se oli ujo tilanteissa joissa oli paljon vieraita ihmisiä eikä osannut puhua small talkia ihmisten kanssa. Sitten kun veti kännit niin siitä tuli sosiaalinen. Ja sai naisseuraa. Ja unohti että minä olen olemassa. Supliikkimiehistä ja naistennaurattajista ainakin tietää mitä ne on.
kai olla ujo ja raitis lisäksi.....
Aloin miehen muiden hyvien puolien takia olemaan yhdessä alunperin mutta loppujen lopuksi halusin miehen jota minun ei tarvitse rohkaista ja joka saa suunsa auki.
Vähänkin vieraampi tuttu kun on vaikka meillä kylässä, mies kyllä juttelee, mutta tuijottaa jonnekin pöydän alle kun puhuu!!
Vittu miten urpoa, ja tietenkin olen sanonut siitä, mutta jokin ongelma sillä on, ettei saa katsettaan kohdistettua muihin henkilöihin.
Välillä vähän vilkasee, mutta 90% puheensa ajasta tuijottaa jonnekin viistoon.
Oikeestaan miehessäni ei mitään muuta ärsyttävää olekaan, ja sit mua harmittaa, että jääpä siitä urpo kuva esim. ystäväni uudelle miesystävälle.
Välillä tätä käytöstä on huomattavissa myös silloin, kun mies puhuu isälleni, jonka on vaivaiset 10 v. tuntenut. Ja yleensäkin ongelma on pahempi kun mies puhuu toiselle miehelle ja selittää jotain pidempää juttua. Kyllät ja joot sun muut pienet sanat se pystyy sanomaan kohti katsoen.
Mut yhden kaverin miehen kanssa puhutaan enkkua, silloin taas huomasin, että mies katsoo kohti. Ehkä se on se kun siinä joutuu vähän käsillään ja eleilläänkin selittämään että menee viesti perille molemmin puolin.
Ai miten niin kiinnitän tähän liikaa huomiota ja analysoin & vatvon tätä mielessäni?
Välillä tätä käytöstä on huomattavissa myös silloin, kun mies puhuu isälleni, jonka on vaivaiset 10 v. tuntenut.
Mä en ole kehdannut viedä miestä vanhempieni eteen, koska pelkään että se ei osaa puhua mitään ja vanhemmat saa sellaisen kuvan että olen jonkun ihan nörtin kanssa. (Niinku mä olenkin...)
Tämä mies lisäksi tekee sellaisia alistumiseleitä vieraiden ihmisten kanssa, etenkin miesten kanssa, mitkä ei ole "miehekkäitä" eli hymyilee paljon ja käyttää käsiä kun puhuu ja puhuu normaalia korkeammalla äänellä ja tosiaan se ettei katso silmiin.
Mä en ole kehdannut viedä miestä vanhempieni eteen, koska pelkään että se ei osaa puhua mitään ja vanhemmat saa sellaisen kuvan että olen jonkun ihan nörtin kanssa. (Niinku mä olenkin...)
sujuvaa small talkia ja silmiinkatsominen vaikeaa. Pystyy ok juttelemaan vaikka kahvipöudässä muuttei esim kerro vitsejä tai ota tilannetta miehekkäästi haltuun. Katse on sellaine epävarma, ei siis katso silmiin suoraan.
Välillä tätä käytöstä on huomattavissa myös silloin, kun mies puhuu isälleni, jonka on vaivaiset 10 v. tuntenut.
Mä en ole kehdannut viedä miestä vanhempieni eteen, koska pelkään että se ei osaa puhua mitään ja vanhemmat saa sellaisen kuvan että olen jonkun ihan nörtin kanssa. (Niinku mä olenkin...) Tämä mies lisäksi tekee sellaisia alistumiseleitä vieraiden ihmisten kanssa, etenkin miesten kanssa, mitkä ei ole "miehekkäitä" eli hymyilee paljon ja käyttää käsiä kun puhuu ja puhuu normaalia korkeammalla äänellä ja tosiaan se ettei katso silmiin.
Ei varmaan mitään dramaattista tapahtunut ensitapaamisella, isäni ja mieheni ovat aiemminkin tietäneet toisensa, mutta eivät varsinaisesti tunteneet. Lähinnä kai isäni kyseli miehen isän kuulumisia yms. joten tilanne sikäli helppo. Jos isäni olisi ollut miehelleni täysin tuntematon, niin kai mies olis jotain jutellut, mutta ei varmana olis kertaakaan irrottanut katsettaan pöydänjalasta.
Tämä mies lisäksi tekee sellaisia alistumiseleitä vieraiden ihmisten kanssa, etenkin miesten kanssa, mitkä ei ole "miehekkäitä" eli hymyilee paljon ja käyttää käsiä kun puhuu ja puhuu normaalia korkeammalla äänellä ja tosiaan se ettei katso silmiin.
suurin osa naisista käyttäytyy noin koska ovat alistettuja?
Tämä mies lisäksi tekee sellaisia alistumiseleitä vieraiden ihmisten kanssa, etenkin miesten kanssa, mitkä ei ole "miehekkäitä" eli hymyilee paljon ja käyttää käsiä kun puhuu ja puhuu normaalia korkeammalla äänellä ja tosiaan se ettei katso silmiin.Eli suurin osa naisista käyttäytyy noin koska ovat alistettuja?
Naiset eivät ole alistettuja, mutta "naisellisille" naisille luonnolliseet eleet ovat (vapaaehtoisesti, usein tiedostamatta) alistuvia, kun taas maskuliiniselle miehelle tyypilliset eleet ovat rehvastelevia: istutaan hajareisin, otetaan "tilaa" ympärille, puhutaan kovalla, matalalla äänellä, katsotaan silmiin, ei hymyillä. Jos mies ilmentää naisellisia eleitä se viestii muille miehille että tämä ei ole alfa-uros vaan vapaaehtoisesti alistuu. Hymyily on muuten naisille ominainen käyttäytymismalli, sen tarkoitus on osoittaa muille että myötäilee ja alistuu. Jo tyttölapset oppivat hymyilemään sosiaalisissa tilanteissa. Oletko huomannut, että mitä jäykempi tilanne sitä enemmän naiset vetää hymyä korviin?
Naiset eivät ole alistettuja, mutta "naisellisille" naisille luonnolliseet eleet ovat (vapaaehtoisesti, usein tiedostamatta) alistuvia, kun taas maskuliiniselle miehelle tyypilliset eleet ovat rehvastelevia: istutaan hajareisin, otetaan "tilaa" ympärille, puhutaan kovalla, matalalla äänellä, katsotaan silmiin, ei hymyillä. Jos mies ilmentää naisellisia eleitä se viestii muille miehille että tämä ei ole alfa-uros vaan vapaaehtoisesti alistuu. Hymyily on muuten naisille ominainen käyttäytymismalli, sen tarkoitus on osoittaa muille että myötäilee ja alistuu. Jo tyttölapset oppivat hymyilemään sosiaalisissa tilanteissa. Oletko huomannut, että mitä jäykempi tilanne sitä enemmän naiset vetää hymyä korviin?
olen huomannut että naiset hymyilee ja kihertää, kun taas miehet saa rauhassa olla vaikka millaisia kivikasvoja, eikä kukaan sano, että mikä sitäkin vaivaa, onko se masentunut vai ylpeä vai autistinen. Hymyilevä mies taas on, kuten tuo yksi vastaaja toteaa, liian naisellinen. Minustakin olisi kivempi kun ei koko ajan odotettaisi päätöntä hymyilyä ja nauramista ja elehtimistä.
haluaisitko että olisi mieluimmin joka tytölle silmää iskevä, flirttaileva supliikkimies, joka ampuu vitsiä ja small talkia niin että se käy esileikistä? tuskin! ole kiitollinen..
että on joko täysi tuppisuu tai sitten flirttailee jokaisen vastaantulijan kanssa. Jotain siltä väliltä on hyvä.
haluaisitko että olisi mieluimmin joka tytölle silmää iskevä, flirttaileva supliikkimies, joka ampuu vitsiä ja small talkia niin että se käy esileikistä? tuskin! ole kiitollinen..
varpaisiinsa tuijotteleva tuppisuu tai pelimies. Etko ole koskaan tavannut sosiaalisesti normaalia miesta?
Ymmarran ap:ta, minulla oli teinina tuollainen poikaystava hetken, mutta se, etta jouduin sosiaalisissa tilanteissa aina "kannattelemaan" hanta kaksin kasin, johti hyvin nopeasti eroon. Nyt olen naimisissa miehen kanssa, joka ei flirttaa, mutta katsoo silmiin, puhuu vieraille, eika pelkaa sosiaalisia tilanteita. Minakin voin siis seurassa rentoutua eika tarvitse vain olla huolissaan miehen parjaamisesta.
Laita kiertoon