Koiranpaiskaaja palasi yhteen naisensa kanssa, keräysvarat jäädytettiin
Kommentit (22)
että osallistuu johonkin koirakeräyksiin?
että osallistuu johonkin koirakeräyksiin?
Se vaan huvittaa kuinka ihmiset kerää 15 000 kahden piskin hoitoa varten. Parempi olisi ollut lopettaa ne.
Se vaan huvittaa kuinka ihmiset kerää 15 000 kahden piskin hoitoa varten. Parempi olisi ollut lopettaa ne.
Ihmistä ja eläintä ei kuitenkaan voi verrata.Sairas olet jos muuta väität.
täällä kun oltiin niin keräyksen puolesta, vaikka vastuullisempaa olisi ollut päästää koirat kärsimyksistään.
täällä kun oltiin niin keräyksen puolesta, vaikka vastuullisempaa olisi ollut päästää koirat kärsimyksistään.
Niinpä. Jos joku känniääliö paiskaa mummon katuun, ei ketään kiinnosta...
Kiinnostaako edes itseäsi sen vertaa, että laittaisit keräyksen pystyyn? :D
Tää mua aina ihmetyttää. Aina kun haluaa tehdä jotain jonkun hyväksi, JOKU urpo tulee känisemään, että mitä sää tota autat, tuolla on asiat vielä huonommin, auta sitä. Ilman, että itse auttaisi yhtään mitään tai tekisi mitään minkään kohteen eteen. :D
Ja kyllä todellakin kiinnostaa enemmän eläimet kuin joku katuun paiskattu mummo... :D
ja harjoitat laajaa hyväntekeväisyystoimintaa?
Ennemmin lahjoitusrahat noille koirille kuin teille kärisijöille.
Kylle niille koirillekin oma laji on tärkeämpi, vaikka muuta kuvittelisitte.
Itse mm. haen joka päivä postit laatikosta naapurin 90-vuotiaalle vanhukselle, joka itse kulkee vain keppien avulla. Ja autan muuten aina tarpeen mukaan.
Kiinnostaako edes itseäsi sen vertaa, että laittaisit keräyksen pystyyn? :D
Tää mua aina ihmetyttää. Aina kun haluaa tehdä jotain jonkun hyväksi, JOKU urpo tulee känisemään, että mitä sää tota autat, tuolla on asiat vielä huonommin, auta sitä. Ilman, että itse auttaisi yhtään mitään tai tekisi mitään minkään kohteen eteen. :D
Ja kyllä todellakin kiinnostaa enemmän eläimet kuin joku katuun paiskattu mummo... :D
ja joku koiranulkouluttaja viis veisaa kun makaat hangessa.
auttaa niitä mummoja kuin nämä mäkättäjät, jotka ei tosiasiassa koskaan auta ketään.
Suhtautuminen eläimiin kertoo ihmisestä aika paljon.
ja joku koiranulkouluttaja viis veisaa kun makaat hangessa.
Suomessa on mm. terveyspalvelut kaikkien ihmisten ulottuvilla, mutta eläin on täysin omistajansa armoilla. Eläin on suojaton, eikä tietoisesti pyri pahuuteen niinkuin ihminen. Autan kyllä lain velvoittamassa määrin, mutta siihen se jää.
Vähän aiheen ulkopuolelta:
Minä en luovuta edes verta, koska se saattaa joutua jollekin kapakkatappelijalle, raiskaajalle tai vaimon hakkaajalle. Jos koiralleni voisin onnettomuustilanteessa verta luovuttaa, tekisin sen. Ihmisten perusluontoinen pahuus saa tekemään kummia ratkaisuja - myös omalla kohdallani. Niinkuin joku viisas ihminen on sanonut: Mitä enemmän ihmisiä tapaan, sitä enemmän pidän koirastani.
Kylle niille koirillekin oma laji on tärkeämpi, vaikka muuta kuvittelisitte. Itse mm. haen joka päivä postit laatikosta naapurin 90-vuotiaalle vanhukselle, joka itse kulkee vain keppien avulla. Ja autan muuten aina tarpeen mukaan.
Kiinnostaako edes itseäsi sen vertaa, että laittaisit keräyksen pystyyn? :D Tää mua aina ihmetyttää. Aina kun haluaa tehdä jotain jonkun hyväksi, JOKU urpo tulee känisemään, että mitä sää tota autat, tuolla on asiat vielä huonommin, auta sitä. Ilman, että itse auttaisi yhtään mitään tai tekisi mitään minkään kohteen eteen. :D Ja kyllä todellakin kiinnostaa enemmän eläimet kuin joku katuun paiskattu mummo... :D
90-vuotiasta katuun paiskattua mummoa kannattaisi enää hoitaa, eikö olisi armeliaampaa päästää häntä kärsimyksistään? Ei johonkin jo puoliksi kuolleeseen mummoon kannattaisi uhrata 15000 euroa...
Ja kun se varmaan muuten on tosi ihana. Eikä se varmaan olis noin hermostunut ja heittänyt niitä koiria, jossei se nainen olis tahallaan sitä ärsyttänyt.
Ja kun se varmaan muuten on tosi ihana. Eikä se varmaan olis noin hermostunut ja heittänyt niitä koiria, jossei se nainen olis tahallaan sitä ärsyttänyt.
sittenkun mies heittää vauvan parvekkeelta liiskaksi katuun niin sekin on naisen vika. Mikä tässä maailmassa ei olisi naisen vika? Mutta nainenhan onkin miehen aivot.
onhan se mies tosi ihana ja kaikkee sillon kun se ei lyö tai paisko koiria alas parvekkeelta.. Ettex te nyt tajuu?!
sittenkun mies heittää vauvan parvekkeelta liiskaksi katuun niin sekin on naisen vika. Mikä tässä maailmassa ei olisi naisen vika? Mutta nainenhan onkin miehen aivot.
Päivänselvästi. Älä provosoidu ihan kaikesta.
vikaa on sen naisenkin päässä. Kummallinen eläinsuojelulaki, kun eläimiä ei saada pois tuollaisilta omistajilta.