Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei saa mitään aikaiseksi!

Vierailija
18.11.2010 |

En enää tiedä mitä tulisi tehdä..

Vuosi sitten miehellä oli laskuja maksamatta ja piilotteli niitä minulta, nyt on monesti sanonut että asiast on hoidettu, mutta taas tuli ulosottotoimistosta postia. Odotimme tuolloin ensimmäsitä lastamme.

Nyt kun tarvitsisin lapsen hoitopaikkaan ym hänen palkkaselvitykiä, olen saanut odotella niitä nyt kk, enkä vieläkään ole saanut.

Mieheni ei lastamme hoida yksin ollenkaan, eli minulla ei ole ollut asiaa lähteä minnekään ilman vauvaa. Hän tosin itse suunnittelee vähän väliä reissuja joissa hänen on oltava mukana. On mökkireissuja, kavereiden juhlia, ja hänen äitinsä järjästelee vähän väliä ryyppybileitä joissa mies ehdottomasti kännää aina, nyt on myös luvassa pikkujoulu risteily (ainakin 1) sekä kertoi miten jouluna ja uutena vuotena meinasi kännätä.

Minuista tuntuu etten jaksa pitkään enää tuollaista. Itselläni kun ei tunnu pahemmin elämää olevan kodin ulkopuolella. Tänäänkin kaverini pyysi minua käymään tupareissaan, mutta en pääse lähtemään koska mies ei minua päästä.

Eniten minua huolettaa vieläkö mies salailee laskuja tms minulta, myös oma hyvinvointini alkaa olla koetuksella.

Niin ja mieheni vanhemmat eivät osallistu vauvamme hoitoon, eli jos minä pääsen jossain käymään, lapsemme on minun äitini luona AINA.(anopilla kuitenkin ainakin kerran kk bileet joihin oikein painostaa tulemaan.)

Lapsemme menee tammikuusta alkaen perhepäivähoitton ja minä jatkan opintojani, olen miettinyt että miten käy kun mies hänet hakee hoidosta tai kun hänellä on vapaa päivä, miten pärjäävät.. Nyt jos mies on hetkeksi jäänyt tytön kanssa, mies laittaa hänet autoon ja ajelevat vain..

alan olla neuvoton..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet, niin hankkiudu hyvä ihminen eroon tuollaisesta miehestä?! Mitä teet noin epäluotettavalla kumppanilla, joka ei edes lastaan viitsi hoitaa..?

Vierailija
2/3 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka pitää TORSTAINA tuparit? Vai onko koko kaveripiiri työttömänä tms

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni kuten monet muutkin ovat vuorotöissä.. ap