Jos mnä laihdutan, onko mulla oikeus olettaa, että mies tekee jotain kaljulleen?
Mies hihittelee mun vartalolle jatkuvasti, tökkii ja huomauttelee. Miten ennen mulla oli niin sutjakat muodot, jne.
Tiedän itsekin, että jo oman terveyden vuoksi pitäiti laihduttaa. Ja olen nyt päättänyt, että alan kuntoilla ja jätän herkut. Ensi kesään mennessä on lähdettävä 10 kg pois, se mielestäni realistinen tavoite.
Mutta miehellä on alkava kalju. Jos hän ei ole kammannut hiuksia tietyllä tavalla päälaen yli vaan esim. vesisateessa tai tuulessa kampaus mennyt sekaisin, niin alta paistaa törkeästi kalju päälaki. Miehen suvussa on miehillä ihan paljas päälaki, vaan sellainen hiuskranssi ohimoilla ja niskassa.
Jos minä nyt laihdun ja kiinteydyn, niin onko mulla sitten oikeus kettuilla miehen kaljusta? Vaatia menemään laserhoitoihin tms?
Kommentit (2)
on yleensä itse aiheutettua, kaljuuntuminen ei. Mutta kettuile vaan, ja samalla voit kettuilla niille, jotka ovat sinua pidempiä tai lyhyempiä, joilla on eriväriset silmät kuin sinulla jne.
Minä neuvoisin miestä puhumaan parturinsa kanssa, että miten tukan leikkaisi kivasti kaljuuntuminen huomioiden.
Onko lihomisesi myös pelkästään perimästä johtuvaa? Jos on niin sitten vaan ilkeilemään miehelle.