Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytyksen käynnistäminen vyöhyketerapialla??

Vierailija
17.11.2010 |

Onko siinä perää??? Kokemuksia? Millä viikoilla se olisi järkevintä? Miten terapia tehdään? Paljon maksaa? Loppumetrit häämöttää itsellä jo edessä. Kiitos vastauksista etukäteen :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta rentoutti! Uskon sen edesauttaneen sitä, että pystyin synnyttämään ilman kipulääkkeitä, koska lihaksisto ei pistänyt vastaan.

En muista mitä maksoi, ei kovin paljon kuitenkaan. Terapia minulle tehtiin kyljellään maaten.

Vierailija
2/3 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynnistänyt siis synnytystä, mutta sitten kun synnytys lopulta käynnistyi se meni oikein hyvin, joten vaikea sanoa oliko vyöhyketerapialla vaikutusta :D. Ainakin sukupuolen terapeutti osasi arvata oikein. Sen käsittelyn tarkoitus oli siis käynnistellä synnytystä ja valmistella elimistöä siihen.

Mulle tehtiin muistaakseni juuri lasketun ajan mentyä se terapia, ja synnytys alkoi vajaat pari viikkoa lasketun ajan jälkeen, niin että parin päivän päästä olisi käynnistetty jos ei olisi itsekseen alkanut.

Vyöhyketerapiassa painellaan jalkapohjasta kaikenlaisia pisteitä sormin tai jollakin pyöreäpäisellä tikulla, ja se kyllä sattui. Tarkoitus ei kai ole sattua mutta aika paljon tuli kiemurreltua tuolissa. Kuka näihin sitten uskoo, en tiedä, minä en ainakaan saanut oikein kunnon selvitystä millä perusteella mikäkin kohta muka vaikuttaisi kun kyse ei ollut aku-pisteistäkään. Mutta tulipa käytyä, ja kyllä se kuitenkin pudosti synnytyksen tullessa lohdutti, että ainakin minulle on tehty se valmistava käsittely, ja siihen ja tuohon on annettu vähän vauhtia ja rentoutta, ja tästäkin kohtaa voi hätätilassa painella niin tapahtuu sitä ja tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliset vauvelit syntyivät rv 42 ja iso vauva oli tulossa taas niin kokeiltiin vyöhyketerapiaa.

Rv 39+4 illalla vyöhyketerapiaa ja aamulla klo. 7 heräsin, kun lapsivesi tuli. Liekkö sattumaa, ken tietää.