Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tilasin tämän mekon talvihäihin. Mitä mieltä olette?

Vierailija
17.11.2010 |

http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryId=&productId=2…

Ja mikäs väriläikkä siihen kannattais laittaa kun on musta bolero myös. Niin ja siis mekko on musta.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinenkin on jossakin päin maailmaa suruväri.

Vierailija
2/36 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoset pallomekot näyttää useiden päällä aika kamalille. Ja väri on väärä. Ei tosiaan mustaa häihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut etikettivirhe. Joten älkää puhuko palturia! Kysykää keltä tahansa hääsuunnittelijalta, tapakouluttajalta tms. niin saatte saman vastauksen. Musta mekko on tyylikäs ja hyvä valinta häihin ja senhän voi aina asustaa värikkäästi.

Vierailija
4/36 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut etikettivirhe. Joten älkää puhuko palturia! Kysykää keltä tahansa hääsuunnittelijalta, tapakouluttajalta tms. niin saatte saman vastauksen. Musta mekko on tyylikäs ja hyvä valinta häihin ja senhän voi aina asustaa värikkäästi.

Jos mä morsiamena haluan perinteiset häät huntuineen yms. niin kyllä mä tottavie haluan myös että vieraani noudattavat perinteitä edes tuon verran!

Vierailija
5/36 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta asuun pitää ehdottomasti saada jotain selvää väriä vaikka huivista, laukusta, kengistä ja koruista. Musta mekko ja musta bolero eivät ole hääasu, jollet sitten nimenomaisesti tunne hääparia (ja hääseuruetta) niin hyvin että tiedät heidän tykkäävän.

Varsinkin vanhemmat häävieraat näkevät mustat vaatteet häissä suruasuna ja se voi olla heistä loukkaavaa tai vähintäänkin kummallista. Ei ole mitään syytä pukeutua yleisen tavan vastaisesti jos muitakin vaihtoehtoja on.

Vierailija
6/36 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä morsiamena haluan perinteiset häät huntuineen yms. niin kyllä mä tottavie haluan myös että vieraani noudattavat perinteitä edes tuon verran!

Vierailija
7/36 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Must tuntuu et sä et ole ihan ajan tasalla tuon etikettis kanssa.

Vierailija
8/36 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

* vain morsian pukeutuu valkoiseen

* nykyään voi pukeutua myös mustaan, hyvä olisi kuitenkin yhdistää johonkin värikkääseen huiviin tai muuhun asusteeseen.

Vierailija
9/36 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin pukeudun lähes aina mustaan yleensäkin. Ja sillä siisti. Pitäisi siis morsiamelta alkaa kysyä, että missä vaatteessa sun häihin SAA tulla...

Kesähäissä musta mekko ilman mitään väriä voisi tietty olla outo. Mutta talvella ei.

Meillä ei ainakaan ole sellaisia seurapiirihäitä, että olisi niin kamalan tarkkaa jonkun pukeutumisetiketin kanssa. Kunhan on juhlavaatteet eikä farkut ja teepaita. Tärkeintä, että itse tulee.

Mä ainakin olen niin ylipainoinenkin tällä hetkellä, että mitkään värikkäät vaatteet ei edes näytä hyvältä päällä. Hyvä, kun jotain sopivaa löydän, saan olla tyytyväinen, vaikka olisi sitten mustaa. Jos en saa mennä talvihäihin mustissa, en mene sit ollenkaan. Ja siitä ainakin hääpari pahastuisi.

Vierailija
10/36 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä on strustinsulkia yms. Sopisi tuohon hyvin. Mites joku räväkänvärinen käsilaukku, vaikka punainen tai keltainen? Tai kultainen? Mitä mustaan väriin tulee, meidän häissä sekä kaaso että sulhasen sisko olivat mustissa eikä se mitään haitannut. Pahempaa se olisi jos olisi valkea mekko.

Vierailija
11/36 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

* vain morsian pukeutuu valkoiseen

* nykyään voi pukeutua myös mustaan, hyvä olisi kuitenkin yhdistää johonkin värikkääseen huiviin tai muuhun asusteeseen.

junttivieraille. Siitä toi lausunto.

Vierailija
12/36 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna Linnan juhlissakin tullaan näkemään paljon mustaa. Ap on siis suorastaan trendikäs.

Vierailija
13/36 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota voi sitten asusteilla piristää :)

Itse menin naimisiin joulukuussa ja moni oli pukeutunut mustaan, tummaan violettiin tms eikä mulle tullut mieleenkään, että tässä oltaisi nyt surujuhlia viettämässä ;) Talveen tummat värit vaan sopivat paremmin.

Mistäpä ei jotkut morsiamet ottaisi nokkiinsa..

Vierailija
14/36 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei ole mitään sävyä eikä hehkua vaan se latistaa kantajansa samanlaiseksi värittömäksi ja mitään sanomattomaksi olennoksi kuin itse värikin on.

Tämä pätee erityisesti suomalaisiin. Vaaleanväritön maatiaskansa kun vetäsee mustaa päällensä, niin ankeampaa imestystä saa hakea. Suoraan on kuin vanhan sanonnan mukaan riihen seinästä revästy.

Mutta mitäpä sitä vaatteilla koreilemaan, vai mitä! = D

Vierailija
15/36 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaista maidonvaaleaa ihoa. Olette kyllä niin pöhköjä noiden kieltojenne kanssa.

Siinä ei ole mitään sävyä eikä hehkua vaan se latistaa kantajansa samanlaiseksi värittömäksi ja mitään sanomattomaksi olennoksi kuin itse värikin on.

Tämä pätee erityisesti suomalaisiin. Vaaleanväritön maatiaskansa kun vetäsee mustaa päällensä, niin ankeampaa imestystä saa hakea. Suoraan on kuin vanhan sanonnan mukaan riihen seinästä revästy.

Vierailija
16/36 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaista maidonvaaleaa ihoa. Olette kyllä niin pöhköjä noiden kieltojenne kanssa.

En ole nähnyt ikinä ainuttakaan suomalaista, jolle musta olisi sopinut. Musta ei yksinkertaisesti ole suomalaisten väri.

Vierailija
17/36 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo lause viimeistään kerro, että sinun mielipiteitäsi ei kannata kuunnella.

Vierailija
18/36 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihana! Olin juuri häissä, jossa morsiamen sisarukset olivat kaikki pukeutuneet tyylikkäästi mustaan..se on nykypäivää, käytöksen kultainen kirja ei.

Vierailija
19/36 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaleavärittömiä. Etenkin tuolla pohjoisessa on paljon tummaverisiä suomalaisia.

Vierailija
20/36 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo lause viimeistään kerro, että sinun mielipiteitäsi ei kannata kuunnella.

Muun maalaisia kylläkin. Musta väri vaatii kantajaltaan vähän voimakkaampia värejä omasta takaa kuin mitä maatiaissuomalaisilla on. Etenkin linnan juhlissa on näkynyt tosi valjun näköisiä naisia, joilla on ollut musta kolttu päällä.

Mutta jos tosiaan ei välitä miltä näyttää muiden silmissä, niin anti mennä vaan.