Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vituttaa, kun kaveri kyylää fb:ssa mitä muille kommentoin

Vierailija
17.11.2010 |

eli on käynyt lukemassa, mitä olen kommentoinut jonkun kolmannen henkilön (ei ole tämän kaverin omissa kavereissa) statuksiin.

Voinko siis estää "X kommentoi xx:n tilaa" -ilmoituksia näkymästä ilman että koko seinä menee?

Ja eihän tällaset kaverin kaverit pääse näkemään minun kirjoituksiani, jos olen yksityisyysasetuksissa määritellyt seinäni vain kavereille?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun kirjoituksiasi yms.

En tiedä muuten sitten onnistuuko.

Vierailija
2/10 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä suuren suuri kyylä tarvitse olla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka haluat pois seinältäsi. Muutaman sentin päässä oikealle siitä tekstistä tulee 'poista' -mahdollisuus käyttöön. Tämä poistaa vain sen asian ja siten kaverisi ei pääse klikkaamalla siihen kommentiin sun toisen kaverin statukseen. Tulipa sekava, mutta kokeilehan...

Vierailija
4/10 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku kyylää

Vierailija
5/10 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenen juttuja olen kommentoinut, ja sitten vielä klikkaa linkin auki ja käy lukemassa ne jutut. Mun mielestä jo pelkästään se, että kiinnostaa jonkun umpituntemattoman ihmisen jutut (ja se mitä minä olen niihin kommentoinut) on kyyläämistä.

ap

Ei siinä suuren suuri kyylä tarvitse olla...

Vierailija
6/10 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken ollut kertonut asiaa hänelle.

ap

Vierailija
7/10 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne tulee sinne "kohokohtiin" ihan ilman, että täytyy käydä seinältäsi kyylämässä. Kannattaako siellä sellaisia asioita puida, mitä ei halua muiden kuin kahden ihmisen tietoon..?

Vierailija
8/10 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, kenelle kommentoit, ei ole suojannut seinäänsä. Jos on, ei näe.

Vierailija
9/10 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi jos joku kavereistani kirjoittaa jonkun toisen kaverini seinälle. Ei näy, mitä joku kaverini kommentoi jonkun ei-kaverini tilapäivitykseen.

Ei mistään salaisuuksista ole kyse, vaan siitä, että kaveri kyylää.

ne tulee sinne "kohokohtiin" ihan ilman, että täytyy käydä seinältäsi kyylämässä. Kannattaako siellä sellaisia asioita puida, mitä ei halua muiden kuin kahden ihmisen tietoon..?

Vierailija
10/10 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkä noloo jos sit alkaa ite vielä puhua sulle bongaamistaan kyyläyksistä.